اخبار لوازم خانگی

سقز قطب پارچه، پوشاک و لوازم خانگی کشور است

رئیس اتاق اصناف شهرستان سقز از آمادگی کامل بازاریان این شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی و تامین کالاها و اجناس موردنیاز آنان خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهزاد یزدانی با اشاره به اینکه سقز دارای ظرفیت ها و پتانسیل های مناسبی همچون: موقعیت مرزی، پل ارتباطی میان شمال غرب با جنوب و جنوب غرب کشور، قدمت تاریخی و وجهه فرهنگی، بازار  متنوع و بزرگ و… می باشد، گفت: بازار تاریخی و بزرگ سقز دارای تنوع کالا و اجناسی بسیار متنوع اعم از داخلی، خارجی و صنایع دستی منطقه ای است که به لحاظ مرغوبیت، کیفیت، تنوع و قیمت مناسب در سراسر کشور و منطقه کم نظیر است.

وی در تشریح اجناس و کالاهای عمده این بازار گفت: بازار سقز در زمینه هایی نظیر: پارچه و پوشاک، چای، روسری، لوازم خانگی و صوتی تصویری، طلا، موارد خوراکی (عسل طبیعی، پنیر محلی)، لوازم آرایشی و بهداشتی و… قطب منطقه ای و برند در سطح کشور می باشد.

یزدانی افزود: بازار پارچه و پوشاک سقز عمدتاً در سلسله پاساژهای پشت مجتمع الماس غرب، بازار تاریخی اردلان، اطراف قازاخانه و سرای تاجوانچی واقع شده و با هزاران طرح و مدل پارچه و پوشاک و قیمتی مناسب آماده ارائه خدمت می باشد؛ همچنین بازار لوازم خانگی و صوتی و تصویری با عرضه مستقیم انواع کالا و اجناس با مارک های مختلف و…نیز عمدتا در خیابان فخر رازی واقع شده و سایر کالاها نیز در بازار تاریخی و بزرگ و اطراف آن قابل تهیه و دسترسی می باشد.

رئیس اتاق اصناف گفت: اتاق اصناف و سایر ادارات مرتبط بر قیمت و نوع خدمات نظارت کافی دارند تا شهروندان بتوانند با اعتماد کامل خدمات و کالاهای موردنیاز را دریافت نمایند.

بهزاد یزدانی خاطرنشان ساخت: دسترسی مناسب شهروندان به شهر سقز در مقایسه با سایر شهرهای مرزی، وجود امکانات و خدمات مناسب اقامتی، جاذبه های گردشگری و دیدنی سقز از امتیازات خرید در این شهرستان می باشد، که لازمست این پتانسیل ها به میهمانان و گردشگران شناسانده شوند./برنا/

نظر شما چیست؟