اخبار لوازم خانگی

۲۲ کانتینر لوازم خانگی در بوشهر کشف شد

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا با بین اینکه ۲۲ کانتینر از محموله ۳۰ کانتینری کشف شده اخیر، از بندر عباس به بوشهر منتقل شده بود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قاسم خورشیدی در گفتگو با تسنیم گفت: چندی قبل  مأموران گمرک و وزارت اطلاعات در یک عملیات مشترک موفق  شده بودند یک محموله قاچاق را در بندر شهید رجایی و محورهای مواصلاتی استان هرمزگان و استانهای همجوار کشف و ضبط کنند،که این محموله شامل لوازم آشپزخانه و ظروف شیشه‌ای بوده است.

خورشیدی خاطرنشان کرد: 22 کانتینر از گمرک شهید رجایی به سمت استان بوشهر جا به جا شده بود  و بر این اساس، این تعداد از کانتینرهای قاچاق در استان بوشهر کشف و توقیف شد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا  افزود: بعد از بررسی بیشتر پرونده مشخص شد که صاحبان این کالا پیش از این 103 کانتینر شامل همین کالاها را طی سالهای 94 و 95 از طریق خلاف اظهاری و به طریق قاچاق وارد کشور کرده‌اند.

به گفته خورشیدی وزارت اطلاعات صاحب کالا را به عنوان اظهار کننده خلاف و یک نفر حق العمل کار و ترخیص کار را در این پرونده بازداشت کرده است. همچنین در مجموع پرونده‌ای شامل 133 کانتینر به وزن هزار و 465 تن تشکیل شده است.

نظر شما چیست؟