اخبار لوازم خانگی

کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف دو دستگاه کشنده تریلر و کامیون ایسوزو حامل لوازم خانگی قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ سهام صالحی به پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از رصد اطلاعاتی، متوجه شدند عده ای در حال بارگیری انواع لوازم خانگی قاچاق با دو دستگاه تریلر و ایسوزو در انباری در شهر نخل تقی می باشند، که در همین راستا محور های خروجی شهرستان را زیر نظر گرفته و بعد از شناسایی هر دو خودرو را متوقف کردند.  

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از توقف و بازرسی از تریلر و کامیون ایسوزو، ۵۰ دستگاه تلویزیون ال ای دی به مارک ال جی، ۳۵ دستگاه ماشین لباسشویی به مارک ال جی و ۲۶ دستگاه یخچال خانگی به مارک ال جی فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند افزود: این محموله قرار بود پس از ورود غیرقانونی به کشور و بارگیری، از شهرستان عسلویه به یکی از شهرستان های استان فارس منتقل شود.

 فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه بیان داشت: ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناس مربوطه ۲۸ میلیارد ریال می باشد و در این رابطه دو نفر دستگیر و به همراه خودرو و کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما چیست؟