جالب و خواندنی

راه های ساده برای بزرگتر دیده شدن آشپزخانه شما

این ترفندها کمک می‌کنند حتی کوچک‌ترین آشپزخانه‌ها بزرگ‌تر و بازتر دیده شوند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با استفاده از این ترفند ها آشپزخانه شما بزرگتر و بهتر دیده می شود.

از رنگ روشن استفاده کنید

چیدمان آشپزخانه

سفید و دیگر رنگ‌های روشن نور بیشتری را منعکس می‌کنند و باعث بازتر دیده شدن فضا خواهند شد. البته این  بدین معنا نیست که باید کلاً رنگ‌های دیگر را کنار بگذارید بلکه در استفاده از آن‌ها زیاده‌روی نکنید.

 

قفسه‌های بی در را امتحان کنید

چیدمان آشپزخانه

کابینت‌های دردار شاید استاندارد باشند اما باعث تنگ دیده شدن فضا خواهند شد. قفسه‌های باز به  محیط روح می‌دهند. شما باید وسایلی که بیشتر نیاز دارید را در جایی بگذارید که دسترسی به آن  آسان باشد. مواظب تمیزی این قفسه‌ها مرتباً بوده و وسایلی که ظاهر زشتی دارند را در آن‌ها نگهداری نکنید. 

 

درب‌های شیشه‌ای برای کابینت

چیدمان آشپزخانه

اگر زیاد قفسه‌های بدون در را دوست ندارید می‌توانید از درب‌های شیشه‌ای استفاده کنید و از تنوعی که به فضای شما می‌دهند بهره ببرید.

 

استفاده از ریل‌ها، قلاب‌ها و آویزها

چیدمان آشپزخانه

اگر در کابینت‌های خود زیاد جا ندارید می‌توانید از تعدادی از این ابزارها برای آویزان کردن وسایل کمک بگیرید. 

 

گذاشتن چاقوها روی نوار آهنربایی

چیدمان آشپزخانه

برای رهایی از فضایی که چاقوهای شما نیاز دارند می‌توانید از یک سطح آهنربایی استفاده کنید. یک  نوار دیواری آهنربایی فضایی از شما نخواهد گرفت.

 

زیاد کردن فضا

چیدمان آشپزخانه

با کمک سبدهای داخل کابینت فضای داخل کابینت‌های خود را می‌توانید دو برابر کنید.

 

مرتب کردن به‌هم‌ریختگی کابینت‌ها

چیدمان آشپزخانه

برخی وسایل مانند قهوه ساز، توستر و … باید روی کابینت باشند. اما عادت نکنید شیشه‌ها و وسایل زیادی روی کابینت‌ها بگذارید.هرچه روی کابینت شما خلوت تر باشد فضا برای شما خوشایندتر خواهد بود.

 

افزودن نورهای خلاقانه

چیدمان آشپزخانه

گوشه‌های زیر کابینت‌ها اغلب فضایی هستند که نور چراغ سقفی به  آن دسترسی  ندارد. زیر کابینت برای خودتان چراغ‌های ال ای دی نصب کنید تا هیچ‌وقت مجبور نباشید در تاریکی پیاز خردکنید.

منبع:ویکی 5040

 

نظر شما چیست؟