اخبار لوازم خانگی

ساخت کارخانه لوازم‌ خانگی مشترک با اروپا در ایران

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به رشد 20 درصدی تولید در سال 95 گفت: با وجود روند رو به رشد تولید در سال 95، سال گذشته صادرات لوازم خانگی وجود نداشته است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  رئیس اتحادیه لوازم خانگی از ایجاد و بهره‌برداری از کارخانه‌های تولید مشترک لوازم خانگی ایران و اروپا خبر داد. محمد طحان‌پور با اشاره به حضور تولیدکنندگان معروف ایتالیایی و فرانسوی در ایران گفت: این شرکت‌ها اقدام به تولید کالا با برند کشورهای خود و درج عنوان «ساخت ایران» خواهند کرد. وی با اشاره به تولید کالاهای صادراتی در کارخانه‌های تولید مشترک اظهار کرد: ظرف 22 سال آینده، ایران به هاب منطقه برای صادرات برندهای معروف اروپایی تبدیل خواهد شد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به رشد 20 درصدی تولید در سال 95 گفت: با وجود روند رو به رشد تولید در سال 95، سال گذشته صادرات لوازم خانگی وجود نداشته است. به گزارش صدا و سیما، وی لباسشویی، ظرفشویی، پکیج و آبگرمن را محصولات برنامه‌ریزی شده برای تولید مشترک اعلام و اظهار کرد: با یک برند معروف آلمانی در حال مذاکره برای تولید مشترک هستیم که 30 درصد تولیدات آن برای بازار داخلی و 70درصد دیگر صادر خواهد شد. طحان‌پور امسال را سال خوبی برای لوازم خانگی دانست و افزود: هم اکنون تولیدات لوازم خانگی کشور در بخش تلویزیون، لباسشویی و یخچال – فریزر از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به سرعت رشد کسب وکارهای اینترنتی گفت: با یک شرکت بزرگ قراردادی امضا شده است که طی آن همه واحدهای صنفی لوازم خانگی فروش اینترنتی خواهند داشت. وی با اشاره به امضای قراردادی با یک بانک برای توسعه فروش اینترنتی در واحدهای صنفی لوازم خانگی تاکید کرد: با راه‌اندازی فروش اینترنتی امکان عرضه شرایطی لوازم خانگی به مصرف‌کننده فراهم می‌شود. طحان‌پور گفت: کارخانه‌های تولیدکننده لوازم خانگی برای بقا در این بازار باید اقدام به استفاده از فناوری‌های روز و نصب قطعات با کیفیت کنند.

منبع:دنیای اقتصاد

نظر شما چیست؟