اخبار لوازم خانگی

توقیف بالغ بر 72 میلیارد محموله‌ قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: طی یک هفته اخیر انواع کالای قاچاق به ارزش ۷۲ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال در سطح استان هرمزگان کشف‌شده است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سردار عزیزاله ملکی در این خصوص بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی استان با همکاری مأموران انتظامی طی یک هفته گذشته با تلاش شبانه‌روزی و اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده، ۷۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی مأموران، شش میلیون و 740 هزار نخ سیگار، هزار و 58متر پارچه، 53 کیلو چای، 177 دستگاه لوازم‌خانگی، 21 قطعه لوازم خودرویی، هزار و 134 عدد لوازم‌آرایشی، 134 تن برنج، 14 هزار و 293 ثوب البسه، 192 رأس احشام و 90 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف‌شده ۷۲ میلیارد و 768 میلیون ریال است، اظهار کرد: در این راستا دو باند قاچاق کالا منهدم و ۱۱۸ متهم نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت ۱۲۷ پرونده مربوط به کشف کالای قاچاق تشکیل‌شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۱۲ پرونده بالای صد میلیون تومان و ۱۱۵ پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

سردار ملکی قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانست و گفت: پلیس با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به‌صورت قاطع قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کند./ایسنا/

 

نظر شما چیست؟