اخبار لوازم خانگی

تنوع رنگی در نسل جدیدی اجاق گازهای القایی Smalvic

گازهای رومیزی القایی Smalvic دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که مقاومت به حرارت و کیفیت بالای سرامیک تنها بخشی از فاکتورهای مورد علاقه مشتریان آن است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اجاق القایی یا اجاق اینداکشن، نسل سوم از اجاق‌های الکتریکی است که برای گرم کردن و گرمایش ظرف پخت‌وپز٬ بجای رسانش گرمایی از گرمایش القایی سود می‌برد. در این گونه اجاق الکتریکی از المنت گرمایی و شعله خبری نیست و بجای آن٬ از فرومغناطیس و القای مغناطیسی سود برده می‌شود. این‌گونه اجاق در مقایسه با دیگر اجاق‌های الکتریکی و گازی از بازده بیشتری برخوردار است.

گازهای  رومیزی القایی Smalvic دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که مقاومت به حرارت و کیفیت بالای سرامیک تنها بخشی از فاکتورهای مورد علاقه مشتریان آن است. اما رنگ بندی فوق العاده ی این محصول از تمام ویژگی های گفته شده Smalvic متفاوت است و به عبارتی یک ویژگی خاص برای این برند لوازم خانگی به شما می رود.

یک شرکت ایتالیایی، صفحه های GRES  را برای نصب مناسب تر در آشپزخانه های مدرن و در دو سایز 38 و 60 طراحی کرده است.

این محصول دارای یک بخش القایی و یک صفحه لمسی است که در رنگ های سفید و خاکستری آنتراسیت و دیگر رنگهای سفارشی به بازار عرضه خواهد شد.

مزیت های قابل اشاره در طرح جدید گازهای رومیزی Smalvic مانند القایی بودن و تمیز کردن راحت، مدرن بودن این محصول را تضمین خواهد کرد.

نظر شما چیست؟