ال کا تاپ

10 مینی یخچال فریزر جالب دنیا در سال 2017

طی سال های گذشته، یخچال ها حکم یک جعبه بزرگ را در آشپزخانه داشتند و انتخاب خرید آنها نیز بسیار تکراری و محدود بود. اما با پیشرفت تکنولوژی و تغییر شکل یخچال فریز ها با بازه وسیع تری از رنگ ها و شکل های مواجه شده ایم.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این مقاله قصد داریم شما را با عجیب ترین و جالب ترین یخچال فریز های جهان آشنا کنیم.

1- Marshall

یخچال های جالب

این یخچال فریز در طراحی خود با الهام گرفتن از بلند گوی Marshall Stack نظر علاقه مندان به موسیقی را به خود جلب می کند.

2- Igloo Eraser Board mini

یخچال های جالب

این یخچال فریزر جالب هم فضای مناسبی برای ذخیره غذا و هم یک تخته مناسب برای یادداشت های روزانه است.

3- NFL Team Counter top-height

مینی یخچال

معتادان ورزش با این یخچال فریزر شگفت زده می شوند. این یخچال ،نسبت به یخچال های این لیست گران تر است.اما طراحی این یخچال فریز با تقلید از لو گوی NFL موجب شده است که خریداران از قیمت گران آن صرف نظر کنند.

4- Freezer Igloo Miniature with Reversible Dooreze

مینی یخچال

رنگ بندی فوق العاده این یخچال به آشپزخانه شما  جلوه ی ویژه ای می دهد..این یخچال گزینه مناسبی برای خوابگاه ها و هتل ها است.

5- Midea Wood Veneer

میدیا

اگر شما علاقه به روکش های چوبی دارید این یخچال  بهترین گزینه  است. گرچه این یخچال کوچک است  اما بسیار جا دار است .

6- Nostalgia Electrics Coca-Cola

عاشقان کافئین مجذوب این یخچال می شوند.اگر به دنبال یک یخچال منحصر به فرد هستید حتما این یخچال را خریداری کنید.

7- Haier Stainless Steel

گا هی اوقات انتخاب های ساده بهترین انتخاب  ها هستند .گرچه این یخچال ظاهر خیر کننده ای ندارد اما هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.در داخل  این یخچال کشوهای مجزا برای سبزیجات و میوه وجود دارد.

8- Daewoo Retro Mini

اگر به دنبال زرق ویرق های دهه 50هستید این یخچال را به وسابل آ شپزخانه خود اضافه کنید.علاوه بر این ،چراغ LED را، به ویژگی های این یخچال اضافه کنید.

9- SMEG Mini

  طراحی این یخچال کوچک وبامزه،  فوق العاده  زیبا و کلاسیک است. از قابلیت های این یخچال با دوام ، می توان به سینی جا یخی و کشوهای قابل تنظیم اشاره کرد.

10- Igloo Mini

استفاده از این یخچال فریزر در آشپزخانه های موقتی توصیه می شود هم چنین ،در آشپزخانه هایی که فضای کافی وجود ندارد این یخچال فریزر بسیار کاربردی است.

نظر شما چیست؟