اخبار لوازم خانگی

بساط دلالی در بازار برچیده می شود/ اعمال فشار روسای اتحادیه ها به مسئول مالیاتی اتاق اصناف تهران

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران با بیان اینکه اقدامات خوبی برای جلوگیری از نوسان قیمت ها و دلالی در دولت یازدهم صورت گرفت، اعلام کرد: اعتقاد دارم با ادامه این روند بساط واسطه گری در آینده ای نزدیک برچیده خواهد شد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحانپور در گفت وگو با بازاریان نیوز افزود: دلالی یک از عارضه هایی است که اقتصاد ایران همواره تجربه کرده است و با شروع دهه ۹۰ شدت گرفت. خوشبختانه سیاست هایی که طی سال های گذشته در نظر گرفته شد، این عامل مخرب را در بازار کمرنگ تر کرد و  فضای رقابتی در اکثر صنوف  حاکم شد.

وی با اشاره به اینکه در بازار لوازم خانگی عرضه بیش از تقاضاست، گفت: بسیاری اذعان می کنند که اقتصاد ایران در رکود به سر می رود اما باید توجه داشت که اقتصاد تنها از رکود در بخش فروش رنج می برد و  اتخاذ سیاست ها برای خروج از این وضعیت باید صورت بگیرد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران ادامه داد: در این صنف فضای کسب وکار کاملا رقابتی شده است اما معضل صنعت لوازم خانگی فعالیت صدها تولیدی برخی لوازم خانگی از جمله اجاق گاز است که در برخی از این مجموعه ها استانداردهای لازم در زمینه تولید رعایت نمی شود. همواره بر این شعار تاکید دارم که حق مصرف کننده ایرانی است که کالای با کیفیت تولید داخل خریداری کند و بدیهی است  برای تحقق این شعار باید از بخش تولید حمایت کرد.

طحانپور در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به نحوه پیگیری های اتاق اصناف در زمینه مالیات سال ۹۵ اظهار کرد: اتاق اصناف وظیفه حمایت از واحدهای صنفی را دارد و طبیعی است که هر نهادی باید از مجموعه تحت پوشش خود حمایت کند.

وی افزود: روسای اتحادیه های صنفی به نایب رئیس اتاق اصناف تهران که نماینده اتحادیه های صنفی شهر تهران در امور مالیاتی است، فشار می آورند که مالیات سال ۹۵ در بهترین وضعیت به سرانجام برسد و امیدواریم این موضوع از سوی مسئولان اتاق در سازمان مالیاتی به خوبی مدیریت شود.

نظر شما چیست؟