جالب و خواندنی

تميزکننده آرايش «صورت» از نوع خانگي

اين روزها ديگر خيلي نمي شود اعتمادي کنيم به جنس هاي بازاري پس چه بهتر است که خانگي تهيه شود مخصوصا لوازم آرايشي صورت که يکي از مهم ترين موردهاست در اينجا با راحت ترين وسايل پاک کننده آرايش صورت تهيه کنيد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاک کننده آرايش نيز به اندازه مواد آرايشي از اهميت برخوردار است زيرا ضمن پاک کردن پوست نبايد به آن آسيبي بزند،شما مي توانيد با موادي که در خانه در دسترس داريد براي خودتان يک پاک کننده آرايش خانگي بسازيد.
ماست
براي پاک کردن رژگونه و فونداسيون و پودر از روي پوست تان از ماست استفاده کنيد,فقط کافيست پنبه فشرده شده را در ماست بزنيد و روي پوست بکشيد سپس با آب سرد آبکشي کنيد.
روغن بادام
چشم ها را با روغن بادام خالص پاک کنيد و از خواص تسکين دهنده روغن بادام براي پوست و وجود ويتامين E در آن بهره ببريد.
روغن بچه + آب خيار
مي خواهيد پاک کننده آرايش چشم بسازيد،يک عدد خيار تميز را پوست بگيريد و رنده کنيد و مقدار کمي از آن را با چند قطره روغن بچه ترکيب کرده و براي پاک کردن پشت پلک و آرايش چشم با استفاده از پنبه آرايشي از آن استفاده کنيد.
روغن زيتون + روغن بچه
ترکيب اين دو روغن مي تواند پوست شما را مرطوب و نرم نگه دارد،به اندازه مساوي از هر دو روغن را با هم مخلوط کرده و به آرامي به کمک پنبه آرايشي خط و سايه چشم را پاک کنيد.
وازلين + آلوئه ورا
آلوئه ورا و وازلين پوست تان را تميز مي کند و چسبندگي مواد آرايشي را از سطح پوست پاک مي کند پس به ميزان برابر از وازلين و ژل آلوئه ورا با هم ترکيب کنيد و براي پاک کردن سطح پوست و آرايش گونه از آن استفاده کنيد.
توجه داشته باشيد پاک کننده آرايش حاوي مواد طبيعي نيز مانند پاک کننده هاي شيميايي ممکن است موجب بروز حساسيت روي پوست شما بشود پس بهتر است قبل از مصرف روي مچ دست تست شود و پس از ۲۴ ساعت در صورت عدم حساسيت مورد استفاده قرار گيرد.

منبع:جام

نظر شما چیست؟