اخبار لوازم خانگی

توليد لوازم خانگي خارجي ساخت ايران کليد خورد

رئيس اتحاديه لوازم خانگي از اغاز ساخت برندهاي معروف لوازم خانگي خارجي با برچسب ساخت ايران خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحان پور با اشاره به مشارکت ايتاليا، چين و آلمان براي ساخت لوازم خانگي در ايران افزود: برندهاي معروف اين کشور‌ها در ايران در حال ساخت بوده و به بازار عرضه شده است.
وي با اشاره به آينده روشن لوازم خانگي در ايران ادامه داد: هم اکنون آبگرمکن و پکيج با مشارکت آلمان، لباسشويي و ظرفشويي با همکاري ايتاليا در ايران در حال ساخت است.
رئيس اتحاديه لوازم خانگي با اشاره به فعاليت بزرگترين کارخانه توليد لوازم خانگي در چين گفت: اين کشور برندهاي معروف دنيا را با برند آن کشور توليد و به بازار بين المللي عرضه مي‌کند که هم اکنون در ايران نيز اين فعاليت را آغاز کرده است.
طحان پور ماندن کارخانه‌هاي توليد کننده لوازم خانگي ايراني را در بازار عرضه در صورت توليد مناسب امکان پذير دانست و افزود: برخي از لوازم خانگي ايراني نيز نسبت به سال‌هاي گذشته با وارد کردن تکنولوژي و دانش جديد از کيفيت بسيار بالايي برخوردار شده است.
وي ايران را قطب و هاب منطقه براي صادرات لوازم خانگي اعلام کرد و گفت: برندهاي معروف کره خط توليد لوازم خانگي را راه اندازي کرده است که با توجه به نبود کارخانه ديگري در کشورهاي منطقه ايران در ۲ سال آينده براي لوازم خانگي به هاب منطقه تبديل خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما چیست؟