سایر خبرها

بازداشت یکی از کارکنان گمرک استان البرز به اتهام ارتشاء

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد گفت: یکی از کارکنان اداره گمرک استان البرز به اتهام ارتشاء بازداشت شد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد قیومی دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد در تشریح جزئیات بازداشت دو نفر در این شهرستان به اتهام قاچاق و ارتشا، گفت: حسب گزارش‌های انتظامی، یک محموله حاوی بیش از 25 هزار دست انواع لباس قاچاق در سه خودروی باری توقیف می‌شود که متهم به همراه اقلام مکشوفه به تعزیرات و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) معرفی می‌شود.

وی افزود: پس از تحویل اقلام، در بررسی‌ها مشخص شد قبض انبار جعل شده و اقلامی از آن لاک‌گیری و کسر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد به تحقیقات انجام شده در مورد این پرونده اشاره کرد و توضیح داد: بررسی‌ها مشخص کرد متهم از طریق یکی از عوامل اداره گمرک استان البرز اقدام به برقراری ارتباط با یکی از کارکنان کرده و کارمند مذکور نیز در قبال دریافت چند میلیون رشوه، وعده حل مشکل متهم و ترخیص کالاهای توقیف شده را می‌دهد.

وی ادامه داد: کارمند گمرک پس از صدور حکم قضایی برای بازداشت وی در مسیر انتقال نیز پیشنهاد رشوه 14 میلیون تومانی به ماموران را می‌دهد که مراتب توسط ماموران وظیفه‌شناس صورت‌جلسه شده و برای متهم پرونده علاوه بر پذیرش رشوه، پیشنهاد رشوه نیز در عناوین اتهامی منظور شد.

قیومی در مورد آخرین وضعیت این پرونده توضیح داد: برای متهم وثیقه تعیین شده و پرونده در یکی از شعب دادسرای نظرآباد در حال رسیدگی است.

منبع:ایسنا

نظر شما چیست؟