جالب و خواندنی

بخش اول/ با منحصر به فرد ترین خانه های جهان آشنا شوید

در این مطلب به معرفی عجیب ترین خانه های جهان پرداخته ایم، با ال کا ایران همراه شوید تا با دیدن این تصاویر شگفت زده شوید.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این مطلب به معرفی عجیب ترین خانه های جهان پرداخته ایم، با ال کا ایران همراه شوید تا با دیدن این تصاویر شگفت زده شوید.

1. خانه  بوینگ 200-727

این خانه توسط بوس کامپل خوش ذوق در سال 1999 درهیلزبورو ساخته شده است.این خانه در برابر آتش مقاوم و از بالاترین سیستم امنیتی بهره برده است.

2. خانه برعکس

این خانه غیر عادی توسط یک کلادیوسز لهستانی و سباستین میکی برای جذب توریست در شمال آلمان ساخته شده است.

طراحی این خانه به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا به اشیا با دیدی متفاوت نگاه کنند. تصور می شود تمامی لوازم این خانه برعکس باشد!!

3. خانه بنفش

تمامی وسایل و لوازم داخل این خانه به رنگ بنفش است.این خانه برای افرادی که به دنبال طراحی های فانتزی هستند بسیار جذاب است.

4. خانه کلیسا

در طراحی این خانه هم از عناصر مدرن و هم از عناصر مذهبی استفاده شده است.پنجره های بلند این خانه در طراحی خانه های قدیمی نیز دیده می شود.

5. خانه غار فلین استون

در نگاه اول، این خانه  سبک زندگی انسان های نخستین را تداعی می کند، اما این خانه با یک ویو خیره کننده به اقیانوس آرام، تلویزیون بزرگ ، وای فای و یک آشپزخانه بزرگ، بسیار مجهز و مدرن است.

نظر شما چیست؟