اخبار لوازم خانگی

استفاده اپل از نمایشگرهای اولد در آیفون از سال ۲۰۱۸

شرکت اپل از سال ۲۰۱۸ به این سو در تمامی گوشی‌های هوشمند تولیدی خود از نمایشگرهای پیشرفته OLED استفاده خواهد کرد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، منابع مطلع می گویند مدل های جدید آیفون که از نیمه دوم سال 2018 روانه بازار می شوند همگی به این نوع نمایشگرها مجهز خواهند بود.

اگر چه گفته می شود اپل امسال سه مدل جدید از آیفون را روانه بازار می کند، اما هیچ یک از این سه مدل قرار نیست به نمایشگرهای OLED مجهز باشند.

این شرکت هنوز به طور رسمی در مورد اخبار مربوط به ویژگی های آیفون های جدید اظهارنظر نکرده است. ظاهرا اپل قصد داشت امسال از نمایشگرهای OLED در تولیدات خود استفاده کنند، اما شرکت های طرف قرارداد با اپل قادر به تامین حجم زیاد نیازهای این شرکت نبوده اند.

همچنین بعید به نظر می رسد تمامی مدل های آیفون در سال 2018 به نمایشگرهای OLED مجهز شوند،  زیرا شرکت های تولیدی باز هم قادر به رفع نیازهای یاد شده نیستند. منابع مطلع می گویند ممکن است اپل به تولید گوشی هایی با نمایشگرهای ال سی دی تا اوایل سال 2019 ادامه دهد.

اپل عرضه مدل های جدید آیفون را در نیمه دوم سال 2017 آغاز می کند که پیش بینی می شود تعداد آنها بالغ بر 90 میلیون واحد باشد. سامسونگ و ال جی از جمله تولیدکنندگان بزرگ نمایشگرهای OLED هستند.

نظر شما چیست؟