دکوراسیون منزل

دکوراسیون خوب و دلنشین

یکی از مهمترین دغدغه های شما خانم های محترم همیشه رسیدن به یک چیدمان و دکوراسیون خوب و دلنشین در منزل میباشد و در بیشترین مواقع هم نظر نهایی با شما خواهد بود و تنها نقش آقایان در خرید وسایل مورد نظر شما و جابه جایی آنها در روز جمعه و تعطیل میباشد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از مهمترین دغدغه های شما خانم های محترم همیشه رسیدن به یک چیدمان و دکوراسیون خوب و دلنشین در منزل میباشد و در بیشترین مواقع هم نظر نهایی با شما خواهد بود و تنها نقش آقایان در خرید وسایل مورد نظر شما و جابه جایی آنها در روز جمعه و تعطیل میباشد.

,چیدمان-رنگی, دکوراسیون-خاص, متریال-مناسب,[categoriy]

 پس در سری مقالات تخصصی طراحی داخلی و دکوراسیون سعی میکنیم به شما بهترین فضاها و چیدمان ، سبک ها ، متریال های موجود و مطرح در بازار ، معرفی طراحان معروف  ایرانی و بین المللی ، رنگ های مناسب برای هر فضا را به شما معرفی کنیم و قدم به قدم شما را تا رسیدن به چیدمان و دکوراسیون مورد دلخواه همراهی کنیم البته نظرات شما در هر مقاله به ما در فعالیت بیشتر و اطلاع رسانی بهتر کمک بسیار خوبی خواهد کرد.

,چیدمان-رنگی, دکوراسیون-خاص, متریال-مناسب,[categoriy]

اما مسئله بسیار مهم در شناخت بیشتر طراحی داخلی و دکوراسیون یا چیدمان این هست که طراحی داخلی علم و صنعت بسیار گسترده و مطرح در جهان است که به تازگی در ایران هم مورد توجه قرار گرفته است و آن را با دکوراسیون و چیدمان نباید یکی دانست در واقع دکوراسیون و چیدمان زیر مجموعه و قسمتی از پروسه طراحی داخلی بشمار می آید.

,چیدمان-رنگی, دکوراسیون-خاص, متریال-مناسب,[categoriy]

از آنجا که شاید بررسی و پرداختن به علم و صنعت طراحی داخلی بطور جامع و کامل نیازمند زمان زیادی میباشد سعی میشود بیشتر به معقوله چیدمان و دکوراسیون داخلی پرداخت و در میان مطالب بیان شده تفاوت ها ی طراحی داخلی با دکوراسیون به معنای چیدمان رو هم برای شما بیان کنیم.

,چیدمان-رنگی, دکوراسیون-خاص, متریال-مناسب,[categoriy]

یکی از مهمترین موارد که باید به آن توجه زیادی شود ترکیب درست رنگهاست که تاثیر بسزایی در جذب مخاطبین و مراجعین به یک محل که طراحی شده را دارد که بطور مفصل به آن خواهیم پرداخت.

,چیدمان-رنگی, دکوراسیون-خاص, متریال-مناسب,[categoriy]

تعریف ها و فلسفه های مختلفی در چیدمان مطرح هستند مثل فنگ شویی که بسیار مورد توجه قرار گرفته در چندین سال گذشته که در مورد آن سعی میشود مطالب مفیدی برای شما تهیه شود.

 

منبع:بنیتا

نظر شما چیست؟