اخبار لوازم خانگی

هدف‌گذاری ۱/۱ میلیارد دلاری صادرات لوازم خانگی و مصنوعات فلزی

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت از هدف‌گذاری ۱.۱ میلیارد دلاری صادرات محصولات لوازم خانگی و صنایع فلزی در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در صورت تحقق این رقم شاهد افزایش ۳۰ درصدی صادرات محصولات مذکور نسبت به سال گذشته خواهیم بود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عباس هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا و در ارتباط با هدف‌گذاری صادراتی مربوط به لوازم خانگی و مصنوعات فلزی در سال ۱۳۹۶ اظهار کرد: بر اساس هدف‌گذاری صورت گرفته در سال ۱۳۹۶ قرار بر  این است که ۱.۱ میلیارد دلار صادرات محصولات لوازم خانگی و مصنوعات فلزی در دستور کار قرار گیرد که نسبت به سال گذشته دارای رشد ۳۰ درصدی خواهد بود.

وی به میزان صادرات لوازم خانگی و مصنوعات فلزی در سال گذشته اشاره کرد و افز ود:  در سال گذشته ۸۸۰ میلیون دلار محصولات لوازم خانگی و مصنوعات فلزی صادر شده است و امیدوار هستیم که در سال جاری بتوانیم با رشد ۳۰ درصدی این میزان رقم صادرات را به ۱.۱ میلیارد دلار برسانیم.

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین به میزان صادرات انجام شده در این حوزه طی چهار ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری ۲۹۰ میلیون دلار محصولات لوازم خانگی و مصنوعات فلزی صادر شده است.

وی در مورد بازار هدف محصولات صادراتی مذکور، بیان کرد: کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان، ایتالیا و آلمان از جمله بازار هدف محصولات لوازم خانگی و مصنوعات فلزی تولید شده در ایران هستند که عمده این اقلام صادراتی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم خانگی گازسوز، اجزا و قطعات لوازم خانگی، سیم، کابل، لوله و پروفیل، شیرآلات بهداشتی و … بوده است.

به گفته هاشمی در سال ۱۳۹۵ هدف‌گذاری صادرات محصولات لوازم خانگی و مصنوعات فلزی به طور صددرصدی محقق شد و بر اساس پیش‌بینی‌ها به نظر می‌رسد هدف‌گذاری ۱.۱ میلیارد دلاری صادرات این محصولات در سال جاری نیز عملیاتی شود.

 

نظر شما چیست؟