اخبار لوازم خانگی

فیلیپس از نسل جدید چراغ هوشمند هیو رونمایی کرد

شرکت فیلیپس از نسل جدید چراغ‌ هوشمند سری هیو، با نام White Ambiance Cher Suspension رونمایی کرد. عمر این چراغ ثابت سقفی، ۲۲ سال است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت فیلیپس در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷، بزرگ‌ترین مدل را از چراغ‌های هوشمند هیو، معرفی کرد. این چراغ به‌صورت ثابت از سقف آویزان می‌شود و به کمک یک صفحه‌ی نورانی، می‌تواند یک میز شام را روشن کند. فیلیپس، چراغ جدید خود را White Ambiance Cher Suspension نامیده است که برخلاف اکثر چراغ‌های هوشمند، ظاهری ساده دارد. این ظاهر ساده باعث می‌شود که این چراغ سقفی با هر نوع سلیقه و هر نوع دکوراسیونی سازگار باشد.

اکثر علاقه‌مندان به لوازم خانگی هوشمند، به جای تهیه‌ی چراغ‌های سنتی، به سراغ لامپ‌های هوشمند می‌روند و فیلیپس با طراحی صفحه‌ای و خاصی که برای این چراغ در نظر گرفته است، کاربران را مجاب می‌کند تا آن را خریداری کنند. برخلاف اکثر چراغ‌های هیو که می‌توانند به هر رنگی تنظیم شوند، این چراغ سقفی تنها در طیف رنگ سفید (گرم و سرد)، تنظیم می‌شود. فیلیپس ادعا می‌کند که چراغ‌ رنگی تنها برای اتاق‌های خواب یا نشیمن مناسب است و هیچ‌گاه کسی در زیر یک نور قرمز یا بنفش، به خوردن غذا مشغول نمی‌شود.

مانند سایر چراغ‌های هوشمند سری هیو، این مدل هم به کمک گوشی‌های هوشمند کنترل می‌شود و می‌توان تنظیماتی مثل رنگ یا تایمر آن را تغییر داد. از آنجایی که صفحه‌ی این چراغ توسط تعداد زیادی لامپ LED روشن می‌شود، امکان تعمیر آن وجود ندارد؛ ولی فیلیپس ادعا می‌کند که چراغ سقفی هوشمندش می‌تواند تا ۲۵ هزار ساعت (معادل ۲۲ سال) به‌طور مداوم روشن باشد. یکی از نمایندگان این شرکت در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ گفت:

عمر این چراغ به‌قدری زیاد است که قطعا پیش از سوختن؛ یا از آن خسته می‌شوید یا دلیل دیگری برای تعویضش پیدا می‌کنید.
چراغ سقفی هوشمند هیو، از اواسط مهرماه و با قیمت ۲۹۹.۹۹ وارد بازار خواهد شد.

منبع:زومیت

نظر شما چیست؟