اخبار لوازم خانگی

نماینده رسمی شارپ در ایران را بیشتر بشناسید

برخلاف ادعای برخی از شرکت های لوازم خانگی در حال فعالیت که خودرا نماینده رسمی شارپ در ایران معرفی کرده اند، در حال حاضر تنها نماینده رسمی لوازم خانگی شارپ در ایران شرکت آکام تجارت سپهر است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شارپ در واقع یک شرکت صنایع الکترونیکی ژاپنی مستقر در اوساکا است که در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شد و به طراح و تولید طیف وسیعی از محصولات و کالاهای الکترونیکی پرداخت.

شارپ به معنای “تیز” بوده و تاکوجی هایاکاوا این نام را برای اشاره به اولین کالای تولیدی خود یعنی مداد نوکی انتخاب نمود . ” دیگران از ما تقلید کنند” شعار این کمپانی بوده و در حال حاضر شارپ عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات اداری در جهان را یدک می کشد.

زمان حضور شارپ در ایران به سال های قبل از انقلاب باز میگردد و در طی این سالها شرکت های مختلفی نمایندگی بخشی از کالاهای این برند خوش آوازه ژاپنی را در اختیار داشتند.

برخلاف ادعای برخی از شرکت های لوازم خانگی در حال فعالیت  که خودرا نماینده رسمی شارپ در ایران معرفی کرده اند،  در حال حاضر تنها نماینده رسمی لوازم خانگی شارپ در ایران شرکت آکام تجارت سپهر است.

به گزارش خبرنگار«ال کا ایران» این شرکت در سال 1388 توسط حسن طالبی به ثبت رسیده و در حال حاضر به عنوان تنها نماینده رسمی برند ژاپنی شارپ در ایران، تا تاریخ 29/06/1396 مجوز فعالیت به عنوان نماینده رسمی را دارد.

با توجه به فعالیت قابل قبول شرکت آکام تجارت سپهر، به نظر می رسد که این گواهی تمدید شده و در صورت تمدید و یا عدم تمدید گواهی نمایندگی رسمی، اطلاعات تکمیلی در خبرهای بعدی منتشر خواهد شد.

بعد از گذشته 105 سال امروز شرکت شارپ پس از سامسونگ، ال‌جی، سونی و پاناسونیک، به‌عنوان پنجمین تولیدکننده تلویزیون در جهان، شناخته می‌شود.

نظر شما چیست؟