اخبار لوازم خانگی

ال‌جی؛ صدرنشین بازار جهانی تلویزیون

سال پس از این که ال‌جی اولین مجموعه از تلویزیون‌های OLED خود را معرفی کرد، این شرکت رقابتی که هر روز داغ‌تر می‌شود را به عنوان فرصتی برای افزایش آگاهی مشتریان از این فناوری و کسب فرصت‌های راهبردی برای تحکیم موقعیت خود در صدر بازار جهانی تلویزیون‌های ممتاز می‌بیند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بخش تلویزیون OLED در حال حاضر به طور مداوم سهم خود را در بازار جهانی تلویزیون‌های فوق پیشرفته افزایش می‌دهد و اکنون راحت‌تر از همیشه دیگر می‌شود یک تلویزیون OLED را با قیمتی جذاب و مقرون‌به‌صرفه خریداری کرد.

یک نمونه عالی از افزایش توجه رسانه‌ها به OLED را می‌توان در تقدیر و تحسین‌هایی دید که رسانه‌های فناوری، مشتری‌محور و حتی سبک زندگی از مجموعه تلویزیون‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ ال‌جی داشته‌اند. امسال تلویزیون‌های OLED ال‌جی از میان بررسی‌ها و مقایسه‌های مختلف میان ۲۰۰ محصول رقیب تلویزیون توانسته‌اند بالاترین رتبه‌ها را از مجلات مشتری‌محور مهم در ۹ کشور اروپایی نظیر انگلیس، فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، هلند، سوئد، بلژیک و پرتغال دریافت کنند.

7

علاوه بر این، یکی از مجلات برتر مشتری‌محور امریکایی نیز تلویزیون OLED ال‌جی را بهترین تلویزیون در بازار معرفی کرده است. مدل‌های دیگر در مجموعه تلویزیون‌های OLED در میان فهرست ۱۰ تلویزیون برتر بسیاری از رسانه‌ها هستند. این مجلات مشتری‌محور و سازمان‌ها به کیفیت تصویر، صدا و امکانات هوشمند برای کمک به مشتریان در انتخاب بهترین محصول و خرید توجه دارند.

تقدیر و تحسین‌هایی که ال‌جی از رسانه‌ها و مجلات مختلف دریافت می‌کند نشان می‌دهد که OLED به طور جدی جای خود را در قلب و ذهن مشتریان باز کرده است و علاوه بر این بر موقعیت افتخارآمیز این شرکت در بازار جهانی تلویزیون تأکید دارد.

6-923x1024

کسب جایگاهی در میان فهرست خرید مشتریان

تلویزیون‌های OLED ال‌جی از همان اول همیشه انتخاب برتر برای ارائه بهترین تجربه ممکن در تماشای تلویزیون بوده‌اند زیرا سیاهی مطلق باورنکردنی و کنتراست بی‌نهایتی دارند که به دلیل ظرفیت کنترل نور در سطح پیکسل است. ال‌جی تلویزیون‌های OLED خود را به قدرتمندترین فناوری‌ها مجهز کرده و آنها را در طراحی فوق باریک و خیره‌کننده‌ای گنجانده است. به همین دلیل است که تلویزیون‌های OLED ال‌جی حتی در بازارهای OLED که روز به روز شلوغ‌تر و متنوع‌تر می‌شود به انتخابی مسلم و بدون اشتباه مبدل شده‌اند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی که روز به روز بهتر می‌شوند فناوری صدا و تصویر را به طرز شگفت‌انگیزی در هم ادغام می‌کند.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی انتخاب وسیعی از طراحی و قیمت را برای تکمیل موقعیت خود در انتخاب تلویزیون ایده‌آلی که تجربه مشاهده سینمایی و عالی در خانه ایجاد می‌کند ارائه می‌دهند./ال جی بلاگ/

نظر شما چیست؟