اخبار لوازم خانگی

دیدگاه سامسونگ از خانه‌های هوشمند آینده

سامسونگ در نمایشگاه بین‌المللی طراحی گوانگ‌ژو، دیدگاه خود از خانه‌های هوشمند را با بازدیدکنندگان به اشتراک می‌گذارد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» وبه نقل از زومیت ، سامسونگ هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان محسوب می‌شود. این شرکت قصد دارد تا با کمک‌گرفتن از جایگاه خود در صنعت لوازم خانگی به یکی از مهره‌های کلیدی در بازار خانه‌ی هوشمند بدل شود. کره‌ای‌ها طی چند سال گذشته تمرکز زیادی روی اینترنت اشیاء داشته‌اند، آن‌ها اکنون دیدگاه خود از آینده‌ی خانه‌های هوشمند را به اشتراک گذاشته‌اند.

سامسونگ از تاریخ ۸ سپتامبر تا ۲۳ اکتبر (۱۷ شهریور تا یک آبان)، دیدگاه خود از آینده‌ی خانه‌های هوشمند را در نمایشگاه دوسالانه‌ی طراحی گوانگ‌ژو به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگاه یک رویداد بین‌المللی برای به‌نمایش گذاشتن هنر‌های مدرن محسوب می‌شود. در این دوره از نمایشگاه طراحی گوانگ‌ژو شرکت‌هایی از ۳۰ کشور دنیا حضور دارند.

غرفه‌ی سامسونگ در این نمایشگاه بین‌المللی به بازدیدکنندگان امکان تجربه‌ از آینده‌ی خانه‌های هوشمند را فراهم می‌کند. سامسونگ در این غرفه نشان می‌دهد که چگونه لوازم خانگی، همگی به‌لطف پیشرفت‌های حاصل‌شده در حوزه‌ی اینترنت اشیاء به یکدیگر متصل می‌شوند. یخچال‌فریزر Family Hub سامسونگ نقش کلیدی را در خانه‌ی هوشمند ایفا می‌کند و اپلیکیشن Samsung Connect کره‌ای‌ها یکی از ارکان اصلی دیدگاه سامسونگ از خانه‌های هوشمند محسوب می‌شود.

اپلیکیشن سامسونگ کانکت برای نخستین‌بار در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته شد. این ابزار، اپلیکیشنی یکپارچه است که لوازم خانگی مختلف را کنترل می‌کند. از آنجا که این اپلیکیشن مبتنی بر فضای ابری است، با هر دستگاه یا سیستم‌عاملی سازگاری دارد. کاربران می‌توانند با این اپلیکیشن، تقریبا هر دستگاه متصلی را در خانه‌ی خود کنترل کرده یا وضعیت آن‌ها را پایش کنند. سامسونگ به‌تدریج از دستورهای صوتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. سامسونگ در نظر دارد تا با همکاری با سایر شرکت‌های فعال در زمینه‌ی خانه‌ی هوشمند، خدمات خود را گسترش دهد. این شرکت همچنین قصد دارد تا مجموعه‌ی دستگاه‌های سازگار با اکوسیستم SmartThings را افزایش دهد.

نظر شما چیست؟