اخبار لوازم خانگی

گشایش نوزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری در شیراز

شیراز- نوزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری، شامگاه سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز گشایش یافت.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد، اظهار داشت: 30 درصد از تولید کنندگان لوازم خانگی، صوتی و تصویری از استان های مختلف کشور از جمله فارس، خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز و قم در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
سید محمود موسوی افزود: همچنین نمایندگانی از تولید کنندگان محصولات مشابه از کشورهای آلمان، کره جنوبی، ژاپن، چین، ترکیه و فرانسه نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
وی گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه، آخرین دستاوردها و محصولات خود را در قالب 200 غرفه در 2 سالن 'حافظ و سرو' به نمایش گذاشته اند.
او بیان کرد: در این نمایشگاه انواع یخچال، فریزر، اجاق گاز، هود، سینک، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، جاروبرقی، همچنین لوازم صوتی و تصویری و لوازم آشپزخانه ارائه شده و نشان ها (برندهای) برتر داخلی و خارجی از جمله امرسان، اسنوا، هیمالیا، استیل البرز، میدیا، AEG، کن، پیلوت، پاناسونیک و مارشال در این مکان عرضه شده است.
موسوی، صنعت لوازم خانگی را یکی از رشته های شتاب دهنده توسعه صنعتی دانست و هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد کسب و کار مطلوب، افزایش بهره وری فرآیندهای تولیدی، ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف کننده، معرفی جدید ترین محصولات و فناوری های روز دنیا و حمایت از تولیدکنندگان داخلی بیان کرد.
این نمایشگاه تا روز سی و یکم شهریورماه جاری از ساعت 17 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است.
 

نظر شما چیست؟