اخبار لوازم خانگی

تجربه حس جدید زندگی با امضای ال جی

ال جی الکترونیک، برند خوش نام کره ای با معرفی محصولات با کیفیت و پیشرفته سری Signature به روند رو به رشد خود در بازار جهانی ادامه داده و گوی سبقت را از رقیبان این صنعت ربوده است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سری محصولات Signature ال جی با شعار عملکرد عالی، زیبایی خیره کننده و نوآوری به 4 دسته کلی تقسیم بندی می شود: تلویزیوهای OLED (دیودهای ارگانیک ساطع‌ کننده نور)، ماشین های شستشو، یخچال فریزر و دستگاه های تهویه مطبوع.

 این برند متمایز شرکت ال جی، سال گذشته در نمایشگاه لاس وگاس رونمایی شد و هم اکنون در بیش از 30 کشور جهان ازجمله آمریکا، چین و کشورهای خاورمیانه عرضه می شود. این غول کره جنوبی از ارائه این محصولات منحصر به فرد در کشورهایی مانند روسیه و چین تا پایان سال جاری خبر داد.

 

به گفته ی تحلیل گران، ماشین لباسشویی و یخچال فریزر های ال جی به خصوص سری Signature از فروش بسیار بالایی در بازار آمریکا برخوردار هستند.

شرکت ال جی از سال 2013 تاکنون بر بازار تلویزیون های خانگی فرمانروایی می کند و به طور حتم گسترش بازار تلویزیون های OLED به سود ال جی خواهد بود. طی نظر سنجی های مجلات 11 کشور، تلویزیون های OLED ال جی عنوان برتر را از آن خود کرده است.

ال جی الکترونیک در سال جاری تمامی لوازم خانگی خود را به اتصال وای فای مجهز کرده و نیز محصولات برجسته خود را با پشتیبانی از گوگل هوم و آمازون الکسا در اختیار کاربران قرار می دهد.

نظر شما چیست؟