اخبار لوازم خانگی

استراتژی های جدید پاناسونیک در بازار خاورمیانه

پاناسونیک از برنامه های جدید خود برای نفوذ در بازار خاورمیانه به عنوان بخش مهمی از استراتژی "رشد منطقه ای" خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این غول صنایع الکتریکی ژاپن با معرفی محصولات سری local fit و نیز راه اندازی  یک کمپین بازاریابی جدید با عنوان “سازندگان کیفیت” به دنبال اثبات قدرت خود در بازار های جهانی است.

 پاناسونیک با نظارت مدیر بازاریابی جدید نمایندگی کشورهای خاورمیانه و آفریقای این شرکت، هیروکی سو ایجیما، کنفرانسی را با حضور بیش از 80 شریک تجاری از 12 کشور در دبی برگزار کرد. این کنفرانس با هدف افزایش نفوذ در بازار خاورمیانه از طریق همکاری و توسعه روابط با خرده فروشان کلیدی راه انداری شد.

هیروکی سو ایجیما در این کنفرانس عنوان کرد: طی این سال ها شاهد رشد چشم گیر بازار کشورهای خاورمیانه بوده ایم و عرضه گسترده محصولات برای مصرف کنندگان و البته شرکت پاناسونیک سودمند خواهد بود.

وی افزود، پاناسونیک به عنوان یک برند مشتری محور توجه ویژه ای به نیاز مشتریان و تقاضای بازار دارد و این شرکت با سابقه در سال جاری به دنبال حضور بیش تر در عرصه جهانی است.

در ادامه وی با تاکید به اجرای برنامه های جدید این شرکت متناسب با نیاز بازار و نیز معرفی محصولات پرچم دار خود در راستای جذب مشتریان اعلام کرد، بازار خاورمیانه از اهمیت ویژه ای برای شرکت پاناسونیک برخوردار است.

نظر شما چیست؟