سایر خبرها

ژاکتی که به طور خودکار دمای خودش را تنظیم می کند

تولید ژاکت ها و پوشیدنی های هوشمند پدیده جدیدی نیست، اما در سال های اخیر فناوری مورد استفاده در این نوع البسه پیشرفت قابل توجهی داشته است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از دیجیتال ترندز، ژاکت جدیدی به نامKinesix به تازگی روانه بازار شده که مجهز به حسگرهای پیشرفته ای است و می تواند با بررسی دمای محیط بیرون از لباس، دمای آن را به طور خودکار تنظیم کند تا از سرد شدن یا گرم شدن بیش از حد بدن فرد جلوگیری شود.

لباس یادشده که توسط شرکت Kinesix Sports تولید شده هم در منزل و هم در محیط بیرون قابل استفاده بوده و منابع تولید گرمای آن در جلو، پشت و آستین ها تعبیه شده اند. فعال سازی منابع تولید گرما از طریق بلوتوث و به صورت تکی یا گروهی و با استفاده از یک برنامه هوشمند همراه ممکن است.

برنامه یادشده در حالت دستی به کاربر امکان می دهد تا هر یک از منبع گرمایی را دقیقا در سطح مدنظرشان تنظیم کنند. در گرم ترین حالت درجه هر یک از منابع گرمایی ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد بود و با هر بار شارژ این منابع می توانند تا سه ساعت فعال باقی بمانند.

در حالت خودکار، گرم کردن لباس بدون نیاز به دخالت انسان صورت می گیرد و حسگرهای گرمایی خود وظیفه صدور فرمان گرم کردن را بر عهده می گیرند. این لباس در برابر نفوذ آب مقاوم و در صورت وزش باد غیرقابل نفوذ است.

لباس یادشده دارای هشت جیب است و دو جیب آن هم برای قراردادن باتری در نظر گرفته شده است. فروش این لباس از اوایل زمستان به قیمت ۵۵۹ دلار آغاز می شود. هر چند پیش خرید آن به صورت محدود با قیمت ۲۷۹ دلار ممکن خواهد بود.

نظر شما چیست؟