اخبار لوازم خانگی

از تولید با کیفیت حمایت می کنیم/ با متخلفین برخورد قاطع نمی شود

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به شعار ششمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی تهران بیان داشت : یکی از اصلی ترین مشکلات تولیدکنندگان با کیفیت داخلی و همچنین خریداران این محصولات، کالاهای بدون ضمانت نامه و همچنین بدون خدمات پس از فروش موجو در بازار است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به شعار ششمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی تهران بیان داشت : یکی از اصلی ترین مشکلات تولیدکنندگان با کیفیت داخلی و همچنین خریداران این محصولات، کالاهای بدون ضمانت نامه و همچنین بدون خدمات پس از فروش موجو در بازار است.

محمد طحان پور در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» افزود : بر همین اساس شعار ششمین دوره نمایشگاه عرضه لوازم خانگی را “اقتصاد مقاومتی، مبارزه با ورود و فروش کالای قاچاق” نامگذاری کردیم تا به این واسطه پیام حمایت از تولیدکننده با کیفیت داخلی و همچنین خرید کالای رسمی خارجی را به مخاطبان خود ارسال کنیم.

طحان پور بیان داشت : متاسفانه معضل قاچاق همچنان در کشور ادامه داشته و واحد های متخلف  معرفی شده به اتاق اصناف که کالای قاچاق در واحد صنفی خود داشته، پلمپ نمی شوند. عدم برخورد قاطع با متخلفین دست و پای اتحادیه را نیز بسته و می گویند به صلاح نیست که این واحد بسته شود.

وی ادامه داد : خریداران کالاهای داخلی و خارجی می بایست از اصلات کالا و خدمات پس از فروش آن مطلع باشند. در ششمین دوره نمایشگاه عرضه لوازم خانگی یکی از موضوعات مورد تمرکز ما آشنایی خریداران با ضمانت نامه های اصلی است که با حضور مردم در این نمایشگاه و معرفی برندهای داخلی و خارجی رسمی و همچنین ضمانت نامه های این شرکت ها به این مهم دست خواهیم یافت.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی خاطرنشان کرد : برندهای حاضر شده در نمایشگاه به سه بخش عمده تقسیم می شوند. بخش اول برندهای با کیفیت داخلی که به صورت 100 درصدی تولید داخلی هستند. بخش دوم برندهای با کیفیت که بیش از 50 درصد داخلی سازی در آن اتفاق افتاده مانند برندهای کره ای سامسونگ، ال جی و دوو و بخش سوم برندهای رسمی واردکننده خارجی که دارای مجوز رسمی و خدمات پس از فروش مناسب هستند.

 

محمد طحان پور در پایان بیان داشت : نمایشگا از صبح فردا مورخ 1396/07/25در محل مصلی امام خمینی (ره) و درسه سالن مجزا، با حضور برندهای مطرح داخلی و خارجی آغاز به کار خواهد کرد . این نمایشگاه به مدت 4 روز به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تمامی مردم عزیز کشورمان می توانند از ساعت 10 صبح الی 8 شب جهت بازدید از ششمین دوره نمایشگاه عرضه محصولات لوازم خانگی حضور بهم رسانند. همچنین تمامی محصولات نمایشگاه حتما شامل تخفیف 5 درصد خواهد بود اما قطعا بسیاری از برندها تخفیفات بیشتری را برای علاقه مندان محصولات خود قائل خواهند شد.

نظر شما چیست؟