اخبار لوازم خانگی

کامل شدن سبد محصولات آزمایش با عرضه محصولات جدید

احمد ایلخانی مشاور مدیرعامل شرکت آزمایش گفت: تا رسیدن به جایگاه واقعی نام آزمایش راه زیادی در پیش داریم اما اگر رسالت خود را به درستی انجام دهیم، در مسیر دلگرم کننده ای قرار خواهیم گرفت و دوباره نام آزمایش را بر آسمان صنعت لوازم خانگی کشور همچون ستاره ای درخشان خواهیم دید.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مشاور مدیرعامل شرکت آزمایش در خصوص روند فروش محصولات این برند نوستالوژیک ایرانی بیان داشت : ما در شرکت آزمایش یک برنامه یک ساله برای خود تدوین کرده ایم و بر همان اساس در حال رصد عملکرد خود هستیم و به لطف خدا نزدیک به 80 درصد اهداف خودرا جامعه عمل پوشانده ایم.

احمد ایلخانی در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» افزود : در فاز بعد به دنبال حضور مجدد آزمایش در بازارهای دیگری نیز هستیم که با ورود محصول جدید حتما این اتفاق رخ خواهد داد.

وی افزود : در خصوص محصولات جدید شرکت آزمایش، لباسشویی 8 کیلویی این شرکت با سطح A+++ و با امکانات روز دنیا به بازار داخل عرضه شده و از لحاظ طراحی ظاهری نیز با رقبای دیگر بازار، کاملا قابل رقابت است.

ایلخانی ادامه داد : همچنین یک مدل ظرفشویی 14 نفره سه سبده نیز از ماه گذشته به بازار کشور عرضه کرده ایم. این ظرفشویی به صورت وارداتی و از یک کمپانی بسیار معتبر جهانی با قیمتی کاملا مناسب و رقابتی هم اکنون در دسترس خریداران محترم قرار دارد.

وی با اشاره به هدف شرکت آزمایش در راستای تکمیل سبد محصولات این شرکت بیان داشت : علاوه بر آب گرمکن های این شرکت که در سه مدل عرضه می شود و در آینده نزدیک نیز قرار است که دو مدل دیگر به آن اضافه گردد، یک مدل 16 فوت یخچال نیز ماه گذشته به بازار کشور عرضه شده که به دلیل قیمت و کیفیت بسیار مناسب، مورد استقبال چشمگیر مشتریان آن قرار گرفته است.

ایلخانی ادامه داد : البته در تلاشیم تا بیش از پیش به کیفیت این محصول بیافزاییم و از لحاظ تکنولوژی نیز همگام با تکنولوژی روز دنیا حرکت کنیم. همچنین قصد داریم به زودی یک مدل 18 فوت نیز به سبد کالایی محصولات یخچال خود اضافه کنیم.

مشاور مدیرعامل شرکت آزمایش در پاسخ به پرسش خبرنگار «ال کا ایران» مبنی بر ورود برند آزمایش به عرضه محصولات کوچک لوازم خانگی بیان داشت : در این خصوص بخش تحقیق و توسعه شرکت آزمایش بر روی عرضه جارو برقی متمرکز شده است که البته باید دید در ادامه مسیر چه تصمیمی در این باره گرفته خواهد شد. نمونه هایی مورد بررسی قرار گرفته که در صورت تحقق اهداف شرکت در 3 ماه آخر سال جارو برقی آزمایش نیز به بازار ایران عرضه خواهد شد.

احمد ایلخانی ادامه داد : در بخش ماشین لباسشویی نیز واردات و ساخت داخل را در کنار یکدیگر قرار داده ایم. ماشین لباسشویی های 7 کیلویی با قیمت بسیار مناسب در بازار ایران موجود بوده و در کنار آن چهار مدل جدید هشت کیلویی نیز وارد بازار ایران کرده ایم که هم از لحاظ تکنولوژی و قیمت با رقبای داخلی و خارجی قابل رقابت است.

وی در پایان با اشاره به نام بزرگ شرکت آزمایش خاطرنشان کرد : تا رسیدن به جایگاه واقعی نام آزمایش راه زیادی در پیش داریم اما اگر رسالت خودرا به درستی انجام دهیم که در واقع همان عرضه محصول با کیفیت و خدمات مناسب است، با توجه به شناخت مردم نسبت به این برند خوش نام، در مسیر دلگرم کننده ای قرار خواهیم گرفت و دوباره نام آزمایش را بر آسمان صنعت لوازم خانگی کشور همچون ستاره ای درخشان خواهیم دید.

نظر شما چیست؟