اخبار لوازم خانگی

تجهیز اسپیکرهای هوشمند گوگل به صفحه نمایش

گوگل قصد دارد نسخه جدیدی از اسپیکرهای هوشمند خود (گوگل هوم) را طراحی کند که به صفحه نمایش مجهز باشد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از وب سایت phonearena، گوگل به تازگی اعلام کرده که می‌خواهد نسخه جدیدی از اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم خود را طراحی و تولید کند که به صفحه نمایش مجهز است تا بدین وسیله کاربران بتوانند از نقشه گوگل مپ استفاده، وب گردی کرده و به تماشای ویدئو بنشینند.

این محصول موسم به “کوارتز”، می تواند برای بسیاری از کاربرانی که از این اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم استفاده می‌کنند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود چراکه قادر خواهند بود علاوه بر شنیدن دستورهای صوتی از کمک‌ها و دستیارهای بصری و تصویری این دستگاه جدید نیز بهره ببرند.

هم اکنون یکی از بزرگترین رقبای گوگل، شرکت آمازون، دستیار صوتی و اسپیکر هوشمند خود که اکو شو (Echo Show) نام دارد و به یک صفحه نمایش ۷ اینچی مجهز است، را به بازار عرضه کرده است.

ماه گذشته نیز آمازون نسخه دیگری از دستیار صوتی خود به نام اکو اسپات را معرفی و رونمایی کرد که به یک صفحه نمایش ۲.۵ اینچی مجهز است. این محصول جدید آمازون قرار است در تاریخ ۱۹ دسامبر سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم (گوگل هوم مینی و گوگل هوم ماکس) به کاربران این امکان را می‌دهند تا وسائل خانگی خود را با دستورهای صوتی کنترل کرده، از وضعیت آب و هوا و جدیدترین اخبار مطلع شده و تایمر و زنگ هشدار برای خود تنظیم کنند. حالا اضافه کردن یک صفحه نمایش به این دستیارهای صوتی خانگی به طور قطع کمک بسیار بیشتری به کاربران و همچنین میزان فروش این محصول خواهد کرد. /ایسنا/

نظر شما چیست؟