اخبار لوازم خانگی

محصول صادراتی منطبق با سلیقه جغرافیایی در اولویت تولیدات کن

در چرخه رشد و عمر هر بنگاه اقتصادی قطعاً یکی از نشانه های بلوغ آن، توان رقابت در بازار جهانی خواهد بود . انتخاب شدن از بین 10 رقیب در سطح داخلی با انتخاب شدن از بین صدها یا هزاران رقیب که می توانند محصول خودرا روانه بازار هدف کنند، بدون شک با یکدیگر بسیار متفاوت خواهد بود .

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر کارخانه سایت هود کن با اشاره به اهمیت حضور تولیدکنندگان با کیفیت داخلی در بازار جهانی بیان داشت :  در چرخه رشد و عمر هر بنگاه اقتصادی قطعاً یکی از نشانه های بلوغ آن، توان رقابت در بازار جهانی خواهد بود . انتخاب شدن از بین 10 رقیب در سطح داخلی با انتخاب شدن از بین صدها یا هزاران رقیب که می توانند محصول  خودرا روانه بازار هدف کنند، بدون شک با یکدیگر بسیار متفاوت خواهد بود .

مهندس امیربنایی نژاد در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» افزود : برای فعالیت در بازار جهانی نیاز به سطح بالایی از زیر ساخت ها و توان مندی هه است که هر سازمانی از پس آن بر نخواهد آمد . اما بزرگترین مزیت دستیابی به این بازار ها، بزرگ کردن حجم بازار هدف برای آن بنگاه اقتصادی خواهد بود .

وی ادامه داد : بزرگ شدن بازار منجر به افزایش تعداد تولید خواهد شد و افزایش تعداد تولید، استفاده از بعضی  تکنولوژی های روز را توجیه پذیر خواهد کرد. استفاده از تکنولوژی های جدید باعث تولید کالای با کیفیت تر همراه با کاهش قیمت تمام شده محصول می گردد و این چرخه ایست که هر تولید کننده ای به دنبال آن می گردد .

مهندس امیربنایی نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار «ال کا ایران» مبنی بر اینکه صادرات را می بایست از کجا شروع کرد، بیان داشت : بررسی بازار های هدف و تحلیل یک به یک آن ها از جنبه های مختلف مانند جمعیت،  هرم سنی، درصد جمعیت شهر نشین، سطح در آمدی، فرهنگ ،سبک زندگی و امثال آن ها و همچنین موارد مربوط به کسب و کار آن کشور مانند قوانین محدود کننده یا حمایتی کسب و کار مانند گمرک، بیمه، مالکیت فکری و … برای اولین گام ارزیابی بازار هدف توصیه می شود .

وی خاطرنشان کرد : پس از آن، حضور در بازار و بررسی رقبا و همچنین نیاز های واقعی آن بازار یکی از ضروری ترین و مهمترین گام های صادرات است .

مدیر کارخانه سایت هود کن تصریح کرد : ما در لوازم خانگی کن توانسته ایم با شناخت نیاز های بازار هدف، محصولات منطبق با سبک زندگی و امکانات زیر ساختی زندگی، محصولات را طراحی و تولید نماییم  و این نقطه تمایز ما با بعضی رقبا خواهد بود .

وی ادامه داد : فروش محصولات منطبق بر نیاز های ایران در کشور های دیگر با سلیقه متفاوت، روش موفق و کارایی نخواهد بود و مخاطب این احترام به سلیقه اش را درک نکرده و با انتخاب محصول شما به این تلاش پاسخ خواهد داد .

مهندس امیربنایی نژاد در پایان با اشاراه به تلاش لوازم خانگی کن در حوزه ارتقا تکنولوژی و کیفیت محصولات خود بیان داشت : ما در کن تلاش می کنیم با ارتقای پیوسته کیفیت محصولاتمان و تطبیق توانمندی هایمان با تغییرات فوق سریع محیط پیرامونمان، هر روز محصولات جذاب تر و کارا تری برای مشتریانمان با موقعیت های جغرافیایی و سلایق مختلف ارایه دهیم تا بدین وسیله بتوانیم جایگاه برند کن را در صنعت لوازم خانگی جهانی و تصویر کالای ایرانی را در سطح بین المللی ارتقا دهیم .

نظر شما چیست؟