اخبار لوازم خانگی

انبارلوازم خانگي خارجي لو رفت

كارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان طي يك عمليات در بازرسي از انباري در شهر اصفهان محموله لوازم خانگی خارجي به ارزش چهار ميليارد ريال را كشف و توقيف كردند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ “ستارخسروي”  با اعلام این خبر اظهار داشت: كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي از دپوي محموله لوازم خانگی خارجي در انباري مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند.

وي ادامه داد: كارآگاهان پس از هماهنگي با مقام قضائي از انبار مذكور بازرسي كردند كه در اين عمليات تعداد 220 دستگاه سینما خانگی سامسونگ ، 244 دستگاه چرخ گوشت و 300 عدد میز تلویزیون خارجي كه همگي آنها فاقد مدارك مثبته گمركي و قاچاق بودند كشف و توقيف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه ارزش محموله كشف شده توسط كارشناسان مربوطه چهار ميليارد ريال اعلام شده است گفت: در اين خصوص يك نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه طرح هاي پليس براي مقابله با قاچاقچيان كالاهاي قاچاق همچنان ادامه دارد گفت: نگهداری کالای خارجی در انبارها می بایست توام با مطالبه مدارک مثبته گمرکی صورت گیرد و کلیه انبارداران موظفند ،حین کنترل ماموران مدارک مثبته را ارائه دهند در غیر این صورت کالا به ظن کالای قاچاق توقیف خواهد شد و قطعاً نگهداری کالای قاچاق برابر قانون می تواند تبعات سنگینی را متوجه انبار دار كند./پایگاه خبری پلیس/

نظر شما چیست؟