اخبار لوازم خانگی

حضور پر قدرت اسمگ در نمایشگاه صنایع غذایی میلان

در سال جاری نیز همانند سال های گذشته، شرکت لوازم خانگی اسمگ در چهلمین نمایشگاه صنایع غذایی و هتلداری 2017 میلان (HostMilano) حضور موفق و موثر داشت.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سال جاری نیز همانند سال های گذشته، شرکت لوازم خانگی  اسمگ در چهلمین نمایشگاه صنایع غذایی و هتلداری 2017 میلان (HostMilano) حضور موفق و موثر داشت.

این شرکت ایتالیایی با معرفی محصولاتی مانند ماشین ظرفشویی های جدید و نیز فرهایی در سایز متوسط و کوچک برای فود سرویس، نظر بسیاری از بازدیدکنندگان  را به خود جلب کرد.

بخش فود سرویس اسمگ  با بیش از 30سال فعالیت در حوزه تجهیزات پیشرفته  آشپزخانه و کترینگ از جمله برند های با سابقه در این صنعت محسوب می شود.

این بخش در دهه 1980 احداث و فعالیت خود را با عرضه تجهیزات کافی شاپ آغاز کرد، سپس این شرکت ایتالیایی با تولید لوازم و فرهای رستوران و کترینک، به عنوان یکی از تولیدکنندگان کلیدی و موثر در این صنعت شناخته شد.

بر اساس این گزارش به محصولات اسمگ، ماشین ظرفشویی هایی با کیفیت بالا نیز اضافه شده که دارای تنظیمات متنوعی است که علاوه بر ویژگی های مذکور، صرفه جویی در مصرف انرژی و نیز عملکرد بالای آن ها، شهرت جهانی دارند.

استفاده از تکنولوژی ها روز در کنار نوآوری در محصولات و طراحی متمایز محصولات اسمگ، حداکثر میزان رضایت مندی و راحتی را در میان کاربران به همراه داشته است.

نظر شما چیست؟