اخبار لوازم خانگی

جایگاه نخست سامسونگ در بازار آمریکا

شرکت سامسونگ الکترونیک طی ماه های جولای-سپتامبر به عنوان یکی از تاثیر گذارترین شرکت های تولید کننده ی لوازم خانگی در بازار آمریکا شناخته شد و برای ششمین دوره ی متوالی، جایگاه نخست را از آن خود کرد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط Traqline،  در سه ماهه سوم سال جاری، 19.3 درصد از سهم بازار آمریکا به فروش محصولات این غول کره جنوبی اختصاص داده شده است.

بنا به گفته ی شرکت سامسونگ، عملکرد سه ماه سوم سال نشان دهنده ی رشد چشم گیر فروش محصولات این شرکت بوده و این در حالی است که این میزان در سال گذشته 16.8 درصد اعلام شده است. هم چنین این تولید کننده ی لوازم خانگی عنوان کرد، یخچال فریزر ها، ماشین ظرفشویی و لباسشویی ها به حضور هرچه بیش تر خود در بازار آمریکا ادامه خواهند داد.

در سه ماه سوم سال، 22.1 درصد از سهم بازار مربوط به نسخه های پریمیوم یخچال فریزر های سامسونگ است.

ماشین لباسشویی و ظرفشویی های فلکس واش این برند نام آشنا از محبوبیت بسیاری در میان مشتریان آمریکایی برخوردار بوده و 20 درصد از سهم بازار آمریکا را ازآن خود کرده است.

پیش از این، شرکت ویرپول آمریکا که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند، علیه دو شرکت سامسونگ و ال جی که رقبای شرکت ویرپول در عرصه تولید لوازم خانگی محسوب می شوند، شکایت کرده و از کمیسیون تجارت آمریکا تقاضای محدودیت واردات این دو برند را دارد.

نظر شما چیست؟