سایر خبرها

خط تولید تبلت و تلفن همراه کودک و نوجوان راه‌اندازی شد

خط تولید گوشی تلفن همراه و تبلت کودک و نوجوان امروز در خرمشهر و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمدجواد آذری جهرمی گفت: این خط تولید با استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور و با سیستم‌عامل بومی و امن به دست متخصصان ایرانی شروع به فعالیت کرد و با اولین محصول تولیدی یک انقلاب بزرگ در فضای مجازی سالم و یک بازار بزرگ اقتصادی اتفاق می افتد.

آذری جهرمی گفت: با افتتاح این کارخانه 400 نفر مشغول به کار شدند و پیش‌بینی می‌شود با آغاز به کار سالن تولید گوشی و تبلت ایرانی پنج هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شود.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: نیاز سالانه کاربران ایرانی در سال چیزی حدود 7 میلیون گوشی و تبلت است بنابراین با وجود ظرفیت یک بازار 1500 میلیارد تومانی در کشور ، تمرکز بر تولید با کیفیت داخلی حرف اول را می زند.

آذری جهرمی در این مراسم توافق‌نامه تولید داخلی 500 هزار تبلت و گوشی کودک و نوجوان را با نام انارستان امضا کرد.

از ویژگی‌های این محصولات که با هدف رفع دغدغه والدین برای حضور فرزندانشان در فضای مجازی طراحی و تولید می‌شود، می‌توان به امکان نظارت خانواده ها و تأمین انواع برنامک‌ و محتوای جذاب و مورد نیاز کودک و نوجوان اشاره کرد.

در این مراسم مدیرعامل منطقه آزاد اروند از پیش خرید این تبلت دانش آموزی برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام ره خبر داد./تسنیم

 

نظر شما چیست؟