اخبار لوازم خانگی

تغییر مسیر کالاهای قاچاق به شبکه های مجازی

رییس اتحادیه لوازم خانگی می گوید: قاچاق لوازم خانگی بزرگ نسبت به گذشته کمتر شده است؛ عرضه کالای قاچاق در فروشگاه ها کمتر شده اما محل عرضه این کالاها از بازار به کانال ها و شبکه های مجازی تغییر پیدا کرده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحانپور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، در گفت و گو با ایرنا این مطلب را اعلام کرد.
وی افزود: مدتی است که تبلیغات عرضه کالاهای قاچاق در شبکه های مجازی رواج پیدا کرده است؛ آنها اعلام می کنند که شما خرید کنید و ما از بانه برای شما ارسال می کنیم و درب منزل تحویل می دهیم.
رییس اتحادیه لوازم خانگی ادامه داد: عرضه کنندگان کالاهای قاچاق معتقدند که گارانتی های ارایه شده از طرف ما اصلی است، اما این صحت ندارد؛ این گارانتی ها بی هویت است و وقتی خریدار با مشکل روبرو می شود، هیچ کس جوابگو نیست.
وی اضافه کرد: در صورت اجرای طرح کدگذاری کالاهای وارداتی، میزان عرضه کالاهای قاچاق 60 تا 70 درصد گرفته می شود.
طحان پور با اشاره به اینکه کالاهای قاچاق از طریق مغازه ها کمتر توزیع می شود، گفت: اتحادیه با واحدهای صنفی که کالای قاچاق عرضه کنند برخورد می کند؛ البته گلایه ای هم داریم و آن این که ما در برابر این رفتار غیرقانونی گزارش ها را برای پلمپ اعلام می کنیم اما برخوردی با آن نمی شود.
 

نظر شما چیست؟