اخبار لوازم خانگی

اقتصاد مقاومتی حرف دل تولیدکنندگان ایرانی

در مراسم رونمایی از محصول لوازم خانگی جدید گروه صنعتی امرسان، موسس و رییس هیات مدیره این شرکت به تشریح عملکرد و برنامه های این شرکت پرداخت.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سلطان حسین فتاحی ضمن تأکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی حرف دل تولید کنندگان ایرانی است که سالها در میان مشکلات متعدد با عشق به اعتلای نام کشور توانسته اند با همت جوانان برومند کشور و استفاده از ظرفیتهای داخلی  ضمن رقابت با برندهای خارجی در بازارهای منطقه نیز حضوری درخور داشته باشند.

وی گفت : با هدف احترام به نیازهای مشتریان داخل و خارج کشور و همچنین به مناسبت ۳۶ امین سالگرد تأسیس این شرکت ، گروه صنعتی امرسان لوازم خانگی تولیدی خود را با ۳۶ ماه گارانتی به بازار عرضه می کند.

فتاحی در ادامه از صدور محصولات این شرکت به کشورهای مختلف جهان خبر داد و گفت: در حال حاضر امرسان با تاسیس دفاتر و مراکز خدمات پس از فروش محصولات خود را به کشورهای عراق ، افغانستان ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، سوریه ، لبنان و ارمنستان صادر می کند.وی اظهارداشت: گروه صنعتی امرسان طی چندین سال پیاپی عناوین مختلفی از جمله حرفه ای ترین کارآفرین کشور، کارآفرین و تولید کننده برتر با اشتغالزایی ۸۶۰ نفر بطور مستقیم  و بیش از ۵ هزار نفر بطور غیر مستقیم را در کارنامه خود دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در حوزه کسب وکارهای نوین به ویژه در فضای مجازی در نظر داریم ۲۰ درصد درآمد های شرکت مبتنی بر فناوری اطلاعات باشد.وی معتقد است: خدمات پس از فروش مناسب و مصرف کم و بهینه ی انرژی نیز از پارامترهای مهم صادرات و فروش در سطح بین المللی است .

فتاحی تاکید کرد:  به تازگی فاکتوری بسیار مهم و اثر گذار به نام رقابت در فضای مجازی از تامین تا توزیع و تبلیغات و … شکل گرفته است که غفلت از این فرصت منجر به خسارات جبران ناپذیری خواهد شد.

وی تاکید کرد:  با رویکردی صادرات محور بنا داریم تا سال ۱۴۰۴ تولید کننده و برند برتر منطقه در حوزه لوازم خانگی باشیم. همچنین با سرمایه گذاری فراوان در حوزه فضای مجازی قصد داریم ۲۰ درصد درامدهای شرکت مبتنی بر فعالیتهای مبتنی بر فناوری های اطلاعات باشد.رییس هیات مدیره گروه صنعتی امرسان درپایان از تکمیل سبد کالاهای لوازم خانگی در این گروه خبر داد.

منبع:جهان اقتصاد

نظر شما چیست؟