اخبار لوازم خانگی

نسل جدید تلویزیون های RCA با همکاری روکو روانه بازار شدند

شرکت روکو (Roku)، سازنده ی تی وی باکس های هوشمند و پخش کننده ی دیجیتال با همکاری شرکت های تولید کننده ی تلویزیون، سری جدید تلویزیون ها را بر اساس پلت فرم خود روانه بازار کرده و سه مدل جدید تلویزیون 4k این شرکت تحت برند RCA TV به فروش می رسند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت روکو (Roku)، سازنده ی تی وی باکس های هوشمند و پخش کننده ی دیجیتال با همکاری شرکت های تولید کننده ی تلویزیون، سری جدید تلویزیون ها  را بر اساس پلت فرم خود روانه بازار کرده و سه مدل جدید تلویزیون 4k این شرکت تحت برند RCA TV به فروش می رسند.

به گفته ی مدیر RCA، آرون هرزاگ، سیستم عامل روکو تجربه بی نظیری از استفاده آسان و دسترسی فوق العاده به اطلاعات را برای کاربران ما به ارمغان می آورد”.

تلویزیون هوشمند RCA روکو

این سری تلویزیون های جدید  با قابلیت دسترسی به 5 هزار اپلیکیشن و نیز پشتیبانی از شبکه هایی مانند  Netflix، HBO، Hulu، آمازون ویدئو و Vudu از تقاضای بسیار بالایی در بازار برخوردار هستند.

علاوه بر آن، این محصولات جدید از نسخه به روز رسانی شده ی  RokuOS 8 بهره خواهند برد.

تلویزیون های RCA-branded HD Roku در اندازهای 50، 55 و 65 اینچی به ترتیب با بهای 600، 700 و 1100 دلار در تابستان به بازار عرضه شدند.

نظر شما چیست؟