اخبار لوازم خانگی

ایجاد اشتغال با کمترین هزینه در صنعت فرش دستباف

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف از برگزاری همایش بزرگ تعاونی‌های فرش دستباف با رویکرد بررسی توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و اشتغالزایی این بخش خبر داد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عبداله بهرامی ـ در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اتحادیه سراسری تعاونی‌های تولیدکنندگان فرش دستباف شهری و روستایی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت صنعت، معدن و تجارت این همایش یک روزه را برگزار می‌کند.

وی افزود: همایش تخصصی تولید و اشتغال فرش دستباف اولین همایشی است با محوریت اقتصاد مقاومتی و با هدف بررسی توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و اشتغالزایی اتحادیه‌ها و تعاونی های فرش دستباف و تمام دانش پژوهان و صاحبنظران این حوزه در ۲۳ آبان ماه برگزار خواهد شد.

به اعتقاد بهرامی در ایجاد اشتغال پایدار نباید ظرفیت های حوزه فرش دستباف را نادیده گرفت، چراکه فرش دستباف از حوزه‌هایی است که می‌توان با کمترین هزینه در روستاها و شهرها اشتغالزایی کرد و کالاهای فاخر تولید شده را به بازارهای هدف عرضه کرد.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های تولیدکنندگان فرش دستباف شهری و روستایی این همایش را  محرک توسعه و توانمندسازی تعاونی‌ها و اتحادیه‌های فرش دستباف و گامی مثبت در راستای حفظ و استمرار اشتغال، تولید وصادرات فرش ایرانی دانست که بستر آشنایی بیشتر با ظرفیتهای فرش دستباف را فراهم خواهد کرد.

نظر شما چیست؟