اخبار لوازم خانگی

بهترین تخم مرغ پزهای 2017

تخم مرغ یکی از غذاهای محبوب ایرانی ها برای وعده ی صبحانه است و در نتیجه تخم مرغ پز وسیله ای کارآمد ویک محصول ناب برای آشپزخانه و خانواده های ایرانی محسوب می شود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش گروه ال کا تاپ پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تخم مرغ یکی از غذاهای محبوب ایرانی ها برای وعده ی صبحانه است و در نتیجه تخم مرغ پز وسیله ای کارآمد ویک محصول ناب برای آشپزخانه و خانواده های ایرانی محسوب می شود. به همین منظور، در این هفته ی در الکاتاپ به معرفی برترین تخم مرغ پزهای جهان پرداخته ایم، با ال کا ایران همراه شوید.

 

تخم مرغ پز کویسینارت

تخم مرغ پز

این تخم مرغ پز از ظاهری جالب و تخم مرغی شکل بهره برده که فضای کمی را در آشپزخانه اشغال می کند.

علاوه بر شیک بودن این دستگاه، دستگیره های تعبیه شده در اطراف آن امکان باز کردن و بستن راحت درب را برای کاربران به ارمغان می آورد.

این تخم مرغ پز برقی با قابلیت پخت همزمان 10 تخم مرغ در کوتاه ترین زمان ممکن و نیز امکان طبخ تخم مرغ به صورت عسلی، نیم پز و سفت مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار می گیرد.

از دیگر امکانات این دستگاه ریزه میزه می توان به پیمانه اندازه گیری، حالت استندبای، چراغ LED و هشدار صوتی برای  کنترل میزان پختگی تخم مرغ اشاره کرد.

 

تخم مرغ پز ون شف

تخم مرغ پز ون شف

این تخم مرغ پز یکی از حرفه ای ترین وشیک ترین دستگاه های موجود در بازار است که مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار می گیرد.

جنس استیل و امکان خاموش و یا روشن کردن اتوماتیک این دستگاه کاربردی حاکی از طراحی بی نقص آن است. 

پس از جوشیدن آب این دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شده وامکان طبخ تخم مرغ عسلی، نیم پز و سفت و نیز صرف یک صبحانه ی دلچسب را فراهم می کند.

 

تخم مرغ پز دش

تخم مرغ پز دش

اگر به دنبال یک محصول مقرون به صرفه و با کیفیت بالا در زمینه پخت و پز تخم مرغ هستید، بدون شک دستگاه تخم مرغ پز دش یکی از بهترین گزینه ها است.

این دستگاه با قابلیت درست کردن نیمرو، املت و یا آب پز به یک دستیار تمام عیار در آشپزخانه تبدیل شده، ویژگی های قابل توجه دیگر این دستگاه کار آمد بدین شرح است:

قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی،  امکان پخت به صورت نیم پز، عسلی، سفت، پخت کامل یک الی شش تخم مرغ و استفاده ی آسان و سریع.

 

 تخم مرغ پز ماوریچ هنریته

تخم مرغ پز

 

طراحان این دستگاه تخم مرغ پز نهایت سلیقه ی خود را برای ساخت یک دستگاه فانتزی و فوق العاده جذاب به کار برده اند.

بسیاری از افراد حتی در صورت استفاده نکردن از این محصول زیبا برای پخت و پز، از آن برای قراردادن روی کانتر آشپزخانه و زیباتر کردن محیط بهره می برند.

علاوه بر ظاهر جذاب، استفاده و عملکرد فوق العاده آسان، امکان پخت در سه حالت نیم پز، عسلی و سفت و نیز آماده کردن همزمان هفت تخم مرغ بخشی از ویژگی وخصوصیات این محصول شیک است.

 

 تخم مرغ پز دش دلوکس

تخم مرغ پز

دستگاه تخم مرغ پز دش دلوکس با قابلیت پخت همزمان 12 تخم مرغ یک انتخاب مناسب برای خانواده های پرجمعیت محسوب می شود.

این محصول چند کاره به دلیل پخت املت و حتی سبزیجات برای آماده کردن یک صبحانه و یا عصرانه ی دلچسب مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد.

این تخم مرغ پز پس از پخته شدن تخم مرغ ها به صورت خودکار خاموش شده و در دو رنک قرمز و مشکی در بازار موجود است.

 

بخار پز چندکاره همیلتون بیچ

بخارپز چند کاره

تخم مرغ پز الکتریکی همیلتون با توان بالایی که دارد، آب را سریع بخار کرده و حرارت لازم را برای پخت ایجاد می کند.

این دستگاه 2 طبقه برای بخار پز کردن تخم مرغ و سبزیجات یک انتخاب ایده ال بوده و در صورت پختن سبزیجات بزرگ تر مانند بروکلی، می توان طبقه را جدا کرد.

 

 

تخم مرغ پز داخل مایکرویو ناداک

تخم مرغ پز

این یک محصول جدید و کار آمد جهت آشپزی سریع و آسان در آشپزخانه است که بدون نیاز به روغن و کره کاربران می توانند یک صبحانه کاملا رژیمی آماده کنند.

 کاربران با استفاده از این دستگاه انقلابی دیگر نگران ترکیدن تخم مرغ در مایکرویو نخواهند بود و ظرف کم تر از 10 دقیقه امکان طبخ تخم مرغ را بنا به درخواست کاربران به صورت عسلی، نیم پز و یا سفت فراهم می کند.

نظر شما چیست؟