اخبار لوازم خانگی

رشد 10 درصدی بازار لوازم خانگی و کالاهای الکترونیکی

بنا به گزارش Pwc، پیش بینی می شود بازار لوازم خانگی و کالاهای الکترونیکی مصرفی تا سال 2020، رشد 10 درصدی سالانه را تجربه کنند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بازار لوازم خانگی با روند به روشد خود در کشورهایی مانند هند به افزایش تولیدات، ایجاد شغل و در نتیجه بهبود شرایط اقتصادی کشور کمک شایانی می کند.  

  طبق این گزارش منتشر شده، عواملی مانند افزایش درآمد خالص و اصلاحات دولت هند در راستای توسعه اقتصاد کشور منجر به تقویت و بهبود این بازار شده است.

اگرچه، مشکل اساسی و  کلیدی پایین بودن ارزش افزوده لوازم خانگی در چرخه تولید است که این میزان در محصولات نسل جدید کم تر از 40 درصد و درگوشی های هوشمند 7درصد اعلام شده و در مقایسه با میانگین جهانی رقم بسیار پایینی است.

 

در ادامه این گزارش آمده است، افزایش تقاضا با کاهش مالیات و تشویق شرکت های تامین مالی برای ارائه طرح هایی در جهت پرداخت آسان و تامین مالی مصرف کنندگان امکان پذیر است.

علاوه برآن، این تحقیقات در راستای بهبود این صنعت پیشنهاداتی مانند کاهش قیمت کالاهای تولید کشور و اجرای برنامه و پروژه های تولیدی برای گوشی های همراه را مطرح می کند.

در نتیجه، در صورت اجرایی شدن این طرح ها، بازار لوازم خانگی می تواند به افزایش ارزش افزوده تا سال 2020 خوشبین باشد.

نظر شما چیست؟