اخبار لوازم خانگی

افزایش 20 درصدی سهام سونی در سال آینده

بنا به گزارش و پیش بینی روزنامه ی بارنز در روز یک شنبه، سهام شرکت سونی به دلیل فروش بالای تراشه های دوربین برای گوشی های هوشمند و هم چنین نرم افزار و سیستم بازی های ویدیویی در سال آینده 20 درصد افزایش پیدا می کند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سال های اخیر، این شرکت عمده فعالیت خود را در حوزه عرضه و تولید تلویزیون، رایانه های شخصی و گوشی های هوشمند اختصاص داده است.

طی دو سال مالی که در مارچ 2012 به پایان رسید،شرکت سونی 9میلیارد دلار، نیمی از ارزش سهام خود را در بازار از دست داد و پس از آن، توسعه بخش تلویزیون های سونی و نیز عرضه ی لب تاپ های سری وایو و گوشی های هوشمند در سال 2014 کمک شایانی به این شرکت ژاپنی کرد.

علاوه بر آن، فروش تراشه های دوربین و بازی های ویدیویی برای بهبود و تقویت این شرکت در بازارهای جهانی بسیار مثمر ثمر بوده است.

در ادامه ی گزارش بارنز آمده است، شرکت سونی از فروش کنسول پلی استیشن 4 طی چهار سال اخیر، بیش از 60 میلیون دلار کسب کرده و این میزان دو برابر فروش ماکروسافت از ایکس باکس وان است.

شرکت سونی، بزرگ تولید کننده ی وسایل و تجهیزات الکترونیکی در بخش تولید تلویزیون به دنبال ارتقا و توسعه ی صفحه نمایش های الد( OLED) و 4K  است.

نظر شما چیست؟