اخبار لوازم خانگی

رونمایی «هایر» از جدیدترین فناوری‌های لوازم خانگی

«شرکت بازرگانی ایران» نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات خانگی و صوتی تصویری «هایر» در ایران، در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی حاضر می‌شود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، «هایر» بزرگ‌ترین برند لوازم‌خانگی جهان در هشت سال اخیر، با بهره‌گیری از به‌روزترین تکنولوژی و متنوع‌ترین طرح‌ها و محصولات، نظر متقاضیان لوازم‌خانگی در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است.

در این راستا، «شرکت بازرگانی ایران» نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات خانگی و صوتی تصویری «هایر» در ایران، در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تهران، از جدیدترین تکنولوژی‌های لوازم خانگی که توسط برند «هایر» در دنیا معرفی شده است، رونمایی می‌کند.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای «هایر» با تکنولوژی بدنه NEO در معرض بازدید علاقه مندان قرار خواهد گرفت. این فناوری بدنه لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر را ضد خش و ضربه کرده و نگرانی مصرف‌کننده از آسیب دیدن کالا در هنگام جابه‌جایی محصول و  همچنین خش و ضربه دیدگی توسط کودکان در منزل را برطرف می‌کند.

علاوه بر این در این نمایشگاه، جدیدترین ماشین لباسشویی‌های «هایر» که از حداقل مصرف انرژی برخوردار بوده و مطابق با استانداردهای اروپایی (مصرف انرژی A+++ ) در تمامی مدل‌ها تولید شده، رونمایی می‌شود.

شرکت بازرگانی ایران در بیانیه‌ای که به مناسبت حضور «هایر» در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی منتشر کرده، آورده است: سهم فروش «هایر» در بازار جهانی لوازم‌خانگی بر اساس اطلاعات سایت یورومونیتور در سال ۲۰۱۶ بیش از ۹ درصد بوده و شرکت بازرگانی ایران به عنوان نماینده مجاز «هایر» در ایران، قصد دارد طی ۵ سال آینده و با توجه به امکانات و بسترهای موجود و همچنین تجربه بیش از سه دهه فروش لوازم خانگی این شرکت در بازار ایران، سهم فروش این برند را در بازار کشور ایران به سهم بازار جهانی «هایر»، نزدیک کند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی از تاریخ ۲ تا ۵ آذرماه ۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه محصولات لوازم خانگی «هایر»  در سالن ۶ نمایشگاه، میزبان بازدیدکنندگان است.

 

نظر شما چیست؟