اخبار لوازم خانگی

آخرین میزان پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان + جدول

تا ۱۲ آذر امسال و در قالب طرح رونق تولید ۳۸ هزار و ۵۸۲ بنگاه تولیدی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۹۸۸ واحد به بانک‌ها معرفی و اعتباری معادل ۱۲۳ هزار و ۹۷ میلیون ریال برای آن‌ها در نظر گرفته‌ شده است. علاوه بر این به ۷۳۴۶ واحد تولیدی مبلغی معادل ۵۶ هزار و ۵۷۱ میلیون ریال پرداخت شده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سال گذشته طرح رونق تولید اقتصادی با پرداخت تسهیلاتی معادل ۲۴ هزار میلیارد تومان به ۱۷ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در دستور کار قرار گرفت و در سال جاری نیز این طرح به عنوان مکمل طرح قبلی در جهت پرداخت تسهیلات به ۳۰ هزار واحد تولیدی مدنظر قرار گرفته است.

در طرحی که قرار است تحت عنوان رونق تولید اقتصادی در سال جاری مدنظر قرار گیرد ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت به ۱۰ هزار واحد صنعتی در راستای بهبود وضعیت فعلی و نیز ۱۰ هزار میلیارد تومان برای ۵۰۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ به منظور نوسازی و بهسازی تعریف شده است.

بر اساس آخرین جدول و اطلاعاتی که در اختیار ایسنا قرار گرفته تا ۱۲ آذرماه سال جاری در مجموع ۳۲ استان کشور همراه بعلاوه مناطق آزاد ۳۸ هزار و ۵۸۲ بنگاه تولیدی کوچک و متوسط جهت در قالب طرح رونق تولید از ابتدای زمان ثبت نام طرح رونق تولید که از تیرماه سال جاری مدنظر قرار گرفت ثبت نام کرده‌اند. از این تعداد ۱۶ هزار ۹۸۸ واحد به بانک معرفی شده و مبلغی معادل ۱۲ هزار و ۳۹۷ میلیارد تومان برای آن‌ها در نظر گرفته شده‌ است. علاوه بر این ۷۳۴۶ واحد تولیدی مبلغی حدود پنج هزار و ۶۵۷ میلیارد تومان  دریافت کرده‌اند.

در ذیل جدول مربوط به گزارش تسهیلات پرداختی به بنگاه‌های کوچک و متوسط در قالب طرح رونق تولید از ابتدای آغاز طرح رونق تولید در تیرماه تا تا دوازدهم آذر ماه سال جاری آورده شده است.

 

 

منبع:ایسنا

نظر شما چیست؟