اخبار لوازم خانگی

۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات خرید لوازم خانگی به زلزله‎زدگان کرمانشاه ارائه می‎شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات خرید لوازم خانگی منزل به ۱۵ هزار و ۵۰۰ خانوار حادثه‎دیده در مناطق زلزله‎زده استان کرمانشاه پرداخت می‎شود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، داوود یاوری در گفت‎وگو با تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری جلسه بررسی نحوه ارائه تسهیلات خرید لوازم خانگی ضروری و تقسیم بانکی و شهرستانی آن در مناطق زلزله‎زده، اظهار داشت: مسئولیت پیگیری نحوه واگذاری تسهیلات قرض‏الحسنه خرید لوازم خانگی بر عهده دبیر خانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه واگذار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از مصوبات هیئت دولت ارائه 100 میلیون ریال تسهیلات خرید لوازم خانگی به خانواده‎های آسیب‎دیده بود، گفت: پس از شناسایی و تأیید بنیاد مسکن پرونده‎های خانوارهای آسیب‎دیده تشکیل و به ‏منظور جبران خسارت به بانکهای عامل استان جهت دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد.

یاوری با اشاره به اینکه این اداره کل به‎عنوان هماهنگ کننده بین دستگاه‎های اجرایی و بانکهای عامل استان است، بیان کرد: این تسهیلات کمترین کمک به حادثه‏دیدگان است و دستگاه‎های اجرایی و  بانکهای عامل از هرگونه کوتاهی در ارائه تسهیلات مذکور اجتناب کرده و قوانین دست‎وپاگیر را تا حد امکان نادیده بگیرند.

وی با بیان اینکه دوره تنفس این تسهیلات 6 ماه و بازپرداخت آن نیز چهار سال و نیم خواهد بود، اظهار کرد: آمار نهایی آن دسته از شهرستان‌هایی که شناسایی شده‎اند توسط بنیاد مسکن به کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟