اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی و الکترونیکی قاچاق در سیاهکل و لاهیجان

ماموران نیروی انتظامی گیلان در عملیات های جداگانه ای، لوازم خانگی و الکترونیکی قاچاق در شهرستان های سیاهکل و لاهیجان در شرق استان را کشف و ضبط کردند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان ، فرمانده نیروی انتظامی سیاهکل از کشف لوازم خانگی و لوازم آرایشی قاچاق طی 2 عملیات در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حمید محمدی نسب اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر وجود کالای قاچاق در یک واحد صنفی، ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی طی بازدید از این مغازه، 146 عدد لوازم خانگی قاچاق کشف و ضبط کردند.
وی اضافه کرد: در عملیات دیگری ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک شده و در بازرسی از آن، 90 عدد انواع لوازم آرایشی کشف و ضبط کردند.
سرهنگ محمدی نسب ارزش کالای کشف شده را 19 میلیون و 945 هزار ریال عنوان کرد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را به پلیس اطلاع دهند.
همچنین فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان از کشف محموله لوازم الکترونیکی قاچاق به ارزش 130 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمود قاسمی افزود :در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی لاهیجان حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و در بازرسی از آن، یک هزار و 20 قطعه لوازم الکترونیکی قاچاق به ارزش 130 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.
فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان، مبارزه با قاچاق را در راستای اجرای منویات رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی و نیز حمایت از تولید داخل و رونق اشتغال عنوان کرد.
شهرستان های سیاهکل و لاهیجان در شرق استان گیلان واقع هستند.
 

نظر شما چیست؟