سایر خبرها

بخش خصوصی برای تقویت مطالبه‌گری خود باید منسجم‌تر شود

رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه فشار بازار قبل از انقلاب بر روی تصمیم گیری دولت بسیار موثر بود گفت: اگر قرار است مطالبه گری بخش خصوصی را افزایش دهیم و جایگاه آن را بهبود ببخشیم باید انسجام در بخش خصوصی بیشتر شود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مسعود خوانساری، امروز در جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران  با گرامیداشت یاد رضا نیازمند، موسس سازمان ایدرو اظهار کرد:  وی تلاش زیادی برای تقویت بخش غیردولتی داشت و یکی از توصیه های جدی او منسجم عمل کردن بخش خصوصی بود.

وی افزود: مرحوم نیازمند معتقد بود اگر به بخش خصوصی بها داده شود می تواند مشکلات اقتصاد ایران را حل کند، در حالی که وی دائما به کارمندان خود یادآوری می کرد که باید خدمات خود را به موقع به بخش خصوصی ارائه دهند و معطلی در این رابطه  نداشته باشند.

خوانساری تصریح کرد: نیازمند توصیه کرد که بخش خصوصی را تقویت کنیم زیرا با تقویت این بخش و مشارکت مردم در اقتصاد کشور بسیاری از مشکلات حل می شود.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه فشار بازار قبل از انقلاب بر روی تصمیم گیری دولت بسیار موثر بود ادامه داد: اگر قرار است مطالبه گری بخش خصوصی را افزایش دهیم و جایگاه آن  را بهبود ببخشیم باید انسجام در بخش خصوصی بیشتر شود./تسنیم/

نظر شما چیست؟