اخبار لوازم خانگی

وام بانک رفاه برای خرید محصولات ایرانی اسنوا

بانک رفاه با هدف حمایت از تولید ملی و پشتیبانی از مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در قالب « طرح انتخاب رفاه» تسهیلات پرداخت می کند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و کارکنان این سازمان که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، می توانند در صورت خرید از محصولات شرکت اسنوا (لوازم خانگی)، از تسهیلات مذکور تا سقف 200 میلیون ریال در قالب عقد مرابحه با نرخ 15 درصد و با بازپرداخت 36 ماهه بهره مند شوند.

متقاضیان باید به یکی از شعب بانک رفاه مراجعه و پس از اعتبار سنجی و تکمیل مدارک نسبت به دریافت کارت مرابحه اقدام کنند.

کارت های مرابحه این طرح، صرفا در دستگاه های pos نمایندگی های اسنوا در سراسر کشور تا یک هفته پس از صدور قابل استفاده و برداشت است.

شایان ذکر است پرداخت تسهیلات فوق بدون نیاز به سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب بوده و متقاضیان کمتر از 67 سال سن ( مشمول بیمه عمر) با توجه به اعتبار سنجی صورت گرفته می توانند از تسهیلات فوق بدون معرفی ضامن و تنها با ارائه گواهی کسر اقساط تسهیلات گیرنده از سازمان تامین اجتماعی نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز اطلاع رسانی وپاسخگویی بانک رفاه (فراد) به شماره تلفن 8525-021 تماس حاصل کنند.

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • مددخانی | 08 دی 1398 در 2:57 ب.ظ

    باسلام یک سال هست کاراکارت،رفاه،گرفتم،مستمری،تامین اجتماعی هستم ،هیچ کجاتلویزیون ندارن یاقراردادندارن