اخبار لوازم خانگی

انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق دراسکو لو رفت

فرمانده انتظامي شهرستان اسکو از کشف مقادیری لوازم خانگی قاچاق خارجی به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال و دستگیری 4 نفر در این زمینه خبر داد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرگرد “محمد نعمتي” در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی  کسب خبری مبنی بر نگهداری انواع کالای قاچاق در یک انبار در شهر جدید سهند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی و انجام اقدامات فنی و تخصصی و اطمینان از صحت آن با هماهنگی مقام قضائی انبار شناسایی و ماموران به محل شناسایی شده اعزام شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از داخل انبار موفق شدند 25 نوع لوازم خانگی قاچاق خارجی از جمله جاروبرقی، تلویزیون LED، آبمیوه گیری و … را به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال کشف و 4 نفر را در این زمینه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: در راستای حمایت از اقتصاد ملی و تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده یا اطلاع از موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند./خبرگزاری پلیس/

نظر شما چیست؟