سایر خبرها

تولید ویدئو پروژکتور ضد گرد و خاک

افزایش آلودگی در شهرهای بزرگ و وجود گرد و خاک باعث شده تا تولید محصولات الکترونیک مقاوم در برابر این مشکلات ضرورت بیشتری پیدا کند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از اسین ایج، شرکت بن کیو به منظور جلب نظر کاربران ویدئو پروژکتورهای جدیدی را تولید کرده که از مقاومت لازم برای استفاده در نقاط آلوده یا مملو از گرد و خاک برخوردارند.

دو دستگاهی که به این منظور تولید شده اند، DX۸۰۸ST  و  MW۸۶۴USTنام دارند و امکاناتی در آنها برای جلوگیری از خستگی چشم در حین استفاده نیز پیش بینی شده است. قیمت این دو دستگاه به ترتیب ۷۵۰ و ۱۷۲۰ دلار است.

هر دو دستگاه از مقاومت لازم برای جلوگیری از انتقال آلودگی و میکروب در صورت تماس دست با اجزای مختلفشان برخوردار هستند.

امروزه در بسیاری از شهرهای بزرگ و صنعتی میزان آلودگی هوا به سطح هشداردهنده ای رسیده و این امر باعث شده مدارس و دانشگاه ها نیازمند استفاده از ویدئوپروژکتورهایی باشند که در برابر آلودگی های یادشده مقاومت لازم را داشته باشند.

استفاده از ویدئوپروژکتورهای عادی در کلاس های درس شهرهای آلوده باعث خراب شدن سریع تر آنها و تحمیل هزینه های گزاف به موسسات آموزشی می شود. اما فناوری Dust GuardTM به کار گرفته شده در این دو دستگاه از وقوع مشکل مذکور جلوگیری می کند./مهر/

نظر شما چیست؟