اخبار لوازم خانگی

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و خانه مدرن البرز مورد حمایت اتحادیه است

با هدف ارتقاء کیفیت و ایجاد بستری مناسب برای غرفه داران و بازدیدکنندگان، نمایشگاه لوازم خانگی و خانه مدرن البرز، مورد حمایت اتحادیه چینی، بلور و لوستر تهران است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با هدف ارتقاء کیفیت و ایجاد بستری مناسب برای غرفه داران و بازدیدکنندگان، نمایشگاه لوازم خانگی و خانه مدرن البرز،   مورد حمایت اتحادیه چینی، بلور و لوستر تهران است.

احمد رحمانی، رییس اتحادیه چینی، بلور و لوستر کرج با اعلام این مطلب افزود: از آنجا که اتحادیه یک تشکل حقوقی است و هدف از حمایت معنوی و حضور اتحادیه در رویدادهای ملی، ایجاد آرامش فکری برای مصرف کنندگان است ضمن توجه به حضور برندهای معتبر لوستر، چینی و بلور در نمایشگاه البرز، در نظر داریم رضایت خرید، ضمانت خرید و حفظ حقوق مردم  با حضور اتحادیه در این رویداد تخصصی، محقق شود.

رحمانی اظهار داشت: امید است برگزاری این رویداد، سرفصل جدیدی در گردهمایی برندهای معتبر و صاحب نام صنعت چینی، بلور، لوستر و چراغ های روشنایی در البرز و منتج به بهره مندی بیشتر مشارکت کنندگان و مصرف کننده نهایی باشد.

خاطر نشان می شود این نمایشگاه در تاریخ 3 تا 6 بهمن ماه در کرج توسط گروه تانا در محل موقت نمایشگاه های البرز واقع در مهرویلا، پل شهدای پلیس، موسسه گلستان گلشهر، برگزار می شود و اطلاعات بیشتر از طریق سایت 5 زبانه tana-group.com و کانال و صفحه TanaGroupدر شبکه­های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام قابل دسترسی است.

نظر شما چیست؟