اخبار لوازم خانگی

چشم انداز صنعت لوازم خانگی در سال 2018

در سال 2017، بازار لوازم خانگی شاهد پیشرفت قابل توجهی به ویژه در بخش لوازم خانگی هوشمند ونیز طراحی های نوین محصولات بود و با آغاز سال 2018، این صنعت پیشگام وارد مرحله ی جدیدی از تاریخ خود خواهدشد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، میشل بومن، مشاور فروش فروشگاه بزرگ Genier’s Appliances پیش بینی می کند،  فناوری لوازم خانگی هوشمند و همچنین استفاده از ترکیب رنگ های متنوع در محصولات خانگی، تجربه منحصر به فردی را برای کاربران در سال 2018 به ارمغان می آورد.

علاوه بر آن، معرفی محصولات و لوازم پخت و پز جدید در سال آینده نوید یک آشپزی لذت بخش را به آشپزها داده و کمک شایانی به پیشرفت این بخش خواهد کرد.

 

بومن در ادامه عنوان کرد: “تمامی برندهای مطرح لوازم خانگی از جمله ویرپول، میله و یا جین ایر به دنبال عرضه محصولاتی با قابلیت اتصال به وای فای به بازار هستند و ما در تلاش برای مجهز کردن فروشگاه خود به آخرین محصولات این برندهای محبوب هستیم.”

 به لطف فناورهای جدید و توسعه ی آن ها در لوازم آشپزخانه، امکان کنترل اجاق گاز و یا ماشین ظرفشویی از راه دور و به کمک اپلیکیشن های گوشی هوشمند فراهم شده است.

هوشمند کردن لوازم خانگی تنها دلیل موفقیت سال های اخیر صنعت لوازم خانگی نبوده بلکه استفاده از ترکیب رنگ های متنوع در کالاهای خانگی از دیگر عوامل موثر پیشرفت این حوزه بوده است.

در سال 2017،  بازار لوازم خانگی شاهد تقاضای بالای مشتریان برای خرید محصولات به رنگ استیل مشکی بود.

شرکت ویرپول محصولات 2018 خود را با رنگ بندی جدیدی با عنوان “برنز غروب آفتاب”روانه بازار خواهد کرد.

بنا به گفته ی بومن، این رنگ بندی معرفی شده از سوی شرکت آمریکایی ویرپول مشابه گوشی های آیفون گلد است.

به سبب امکانات و قابلیت های که ذکر شد و همچنین معرفی روش های جدید پخت و پز مانند  sous-vid، آشپزخانه ها در سال 2018 بیش تر از هر زمان دیگری مدرن تر می شوند.

Sous-vide یک روش سالم طبخ غذا است که همانند بخار پز کردن نیاز به استفاده از روغن و کره نیست.

فروشگاه لوازم خانگی  Genier’s Appliances با فروش محصولات 60 برند برتر جهان از بزرگترین فروشگاه های سراسر جهان به شمار می رود.

نظر شما چیست؟