اخبار لوازم خانگی

اسپیکر هوشمندی همراه با کورتانا معرفی شد

در کنفرانس بیلد 2017 مایکروسافت صحبت از دو اسپیکر هوشمند کرد. یکی از آن‌ها که ساخته‌ی خود مایکروسافت است با نام Harman Kardon Invoke هم‌اکنون قابل خریداری است. اسپیکر هوشمند دیگر که شرکت سازنده‌ی آن HP اعلام شد، هنوز نامش مشخص نیست. اما اسپیکر هوشمند دیگری که قدرتش را از کورتانا می‌گیرد وارد بازار شده است و سازنده‌ی آن اچ پی نیست.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این‌طور که پیداست شرکت دیگری از اچ پی جلو زده و زودتر از این شرکت بزرگ، اسپیکر هوشمند خود همراه با کورتانا را وارد بازار کرده است. شیائومی (Xiaomi( یکی از بزرگترین و بهترین شرکت‌های چینی که اخیرا دستیار صوتی خود را نیز معرفی کرده بود، حالا دست به اقدامی عجیب زده و با ساخت اسپیکری هوشمند، که از الکسای آمازون و کورتانای مایکروسافت استفاده می‌کند رونمایی کرده است.

شرکت شیائومی به‌خاطر کیفیت بالای ساخت و در عین حال ارزان بودن محصولات نسبت به رقبا در بازارهای جهانی مورد توجه قرار گرفته است. این محصول که با برند لوازم هوشمند خانگی زیرمجموعه‌ی شیائومی یعنی YeeLight، پایان ماه ژانویه به بازار چین عرضه خواهد شد، فقط 99 یوآن یا حدودا 30 دلار قیمت دارد.

این اسپیکر هوشمند دارای دو بلندگوی 2 وات و 6 میکروفون با قابلیت دریافت صدا، حداکثر از فاصله‌ی 5 متری، می‌باشد.

هنوز معلوم نیست که آیا این محصول در کشورهای دیگر نظیر آمریکا منتشر خواهد شد یا خیر اما شیائومی سابقه‌ی حضور در بازار آمریکا در زمینه‌ی لوازم هوشمند خانه، پیش از این با لامپ‌های هوشمند خود داشته است.

نظر شما چیست؟